Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΕΝΔΙΑ, ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ συνέντευξη

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ &
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ



Αθήνα, 17 Δεκεμβρίου 2014
           
Ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Μητσοτάκης, παραχώρησε σήμερα, Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου, συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό «Alpha 9.89» και στη δημοσιογράφο, Γιάννα Παπαδάκου.

Ακολουθούν τα βασικά σημεία της τοποθέτησης του κ. Μητσοτάκη:

·                     Εκτιμώ ότι αρκετοί ανεξάρτητοι βουλευτές θα επιλέξουν να διαμορφώσουν την τελική τους κρίση στις 29 Δεκεμβρίου. Δεν πρέπει να σπεύσει κανείς να βγάλει οριστικά συμπεράσματα από το αποτέλεσμα της σημερινής ψηφοφορίας.

·                     Όσο περνούν οι μέρες, νομίζω ότι οι βουλευτές θα αναλογιστούν το μέγεθος της ευθύνης που τους αναλογεί και τις συνέπειες των πρόωρων εκλογών στη χώρα 

·                     Ο κ. Δήμας είναι μια πολύ καλή υποψηφιότητα. Έχει υπερκομματικό προφίλ, έχει καταφέρει και έχει διαπρέψει εκτός της Ελλάδας, στην Κομισιόν, όπου χειρίστηκε ένα πολύ κρίσιμο χαρτοφυλάκιο, αυτό του περιβάλλοντος.

·                     Θα ενθάρρυνα τους βουλευτές να ακούσουν τους πολίτες. Σε όλες τις δημοσκοπήσεις η πλειοψηφία των πολιτών δεν θέλει πρόωρες εκλογές. Υπάρχει μια ξεκάθαρη τάση της κοινής γνώμης.

·                     Είναι μία δύσκολη εκλογή, αλλά όχι ακατόρθωτη.

·                     Οι απόψεις που εκφράζει ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι συμβατές με το πλαίσιο αρχών και αξιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Θέλει να κινηθεί με ένα τρόπο που είναι έξω από τις διαδικασίες που κινείται η Ευρώπη, αλλά και οι αγορές. Μπορεί να μην μας αρέσουν, αλλά αυτές είναι οι διαδικασίες.

·                     Ο κ. Τσίπρας λέει ότι θα βαράει το νταούλι και οι αγορές θα χορεύουν. Αυτό δείχνει μια πλήρη έλλειψη επαφής με την πραγματικότητα.

·                     Τους τελευταίους μήνες κάποιοι εκ των δανειστών μας δεν ήθελαν να κλείσει η διαπραγμάτευση μέχρι να ξεκαθαρίσει το πολιτικό τοπίο στην Ελλάδα.


·                     Η χώρα χρειάζεται λεφτά για να αποπληρώσει τις δανειακές της υποχρεώσεις. Μπορεί να τα βρει, είτε από τις αγορές, είτε από διακρατικό δανεισμό. Αν δεν γίνει κάτι από τα δύο, τότε οδηγούμαστε σε χρεωκοπία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου