ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ
Β΄ΑΘΗΝΑΣ
ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ
Α΄ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Α΄ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ: ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ
(για τη δημόσια ραδιοτηλεόραση)
ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Θέμα: « Συνεχίζεται η απάτη πολιτών μέσω παιχνιδιών
τζόγου στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση »
Κύριοι Υπουργοί,
Σε συνέχεια της ερώτησής
μας 6606 από 26/02/2014 για την οποία δεν έχουμε λάβει απάντηση για το αν έχουν
εισπραχθεί τα πρόστιμα που το ΕΣΡ έχει επιβάλλει στα κανάλια που πρόβαλλαν τυχερά
τηλεπαιχνίδια χωρίς να έχουν την απαιτούμενη αδειοδότηση και με αφορμή δημοσιεύματος
στην εφημερίδα των Συντακτών με θέμα «ποιοι και γιατί παίζουν με τα
τηλεπαιχνίδια;» επαναφέρουμε το ζήτημα της ανεξέλεγκτης προβολής τους στην τηλεόραση. Συγκεκριμένα με τη ρύθμιση την
οποία πέρασε η ΕΕΕΠ τον Ιανουάριο του 2014, με μια απλή αίτηση μπορεί ο καθένας
να παράγει ένα τηλεπαιχνίδι χωρίς να ελέγχονται και να καταγράφονται στοιχεία
όπως που βρίσκεται η έδρα της εταιρείας, με ποιο προσωπικό και ποιες συμβάσεις
και τέλος ποιο είναι το κεφάλαιο της ώστε να εξασφαλίζονται όσοι κερδίζουν. Επιπλέον,
τον Ιούλιο του 2014 η ΕΕΕΠ οδηγήθηκε στη Βουλή για να δώσει εξηγήσεις για
καταγγελίες πολιτών που έχουν πέσει θύματα τηλεπαιχνιδιών αλλά και από άλλους
παρόχους τηλεπαιχνιδιών που ουσιαστικά αλληλοκαταγγέλλονται. Τέλος η ΕΕΕΠ με
δελτίο τύπου την 7/10/2014 προτείνει την απαγόρευση των τυχερών παιχνιδιών από
τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα, μετά από διαπιστώσεις πλήθος παραβάσεων στις οποίες η
ίδια έχει προβεί.
Ερωτάστε :
1)Έχουν εισπραχθεί τα πρόστιμα που το ΕΣΡ έχει
επιβάλει σε μεγάλα αλλά και σε περιφερειακά κανάλια για την προβολή «τυχερών
παιχνιδιών»;
2)Εφόσον η ΕΕΕΠ έχει διαπιστώσει πλήθος παραβάσεων στους ελέγχους που
πραγματοποίησε έως τα τέλη του Σεπτεμβρίου 2014, τι κυρώσεις έχει επιβάλει
στους υπαίτιους; Έχουν κατατεθεί στοιχεία στον
εισαγγελέα για τα περαιτέρω;
3)Γιατί μετά την απαγόρευση των τυχερών παιχνιδιών
της ΕΕΕΠ αυτά συνεχίζονται να προβάλλονται και να εκφωνούνται από τα
ραδιοτηλεοπτικά μέσα;
Αθήνα, 03 - 12 - 2014
Αρ. πρωτ. 5181
ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ-ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ
-------------------
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ
Β΄ΑΘΗΝΑΣ
ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ
Α΄ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣΑ΄ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ: ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ
(για τη δημόσια ραδιοτηλεόραση)
ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Θέμα: « Συνεχίζεται η απάτη πολιτών μέσω παιχνιδιών
τζόγου στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση »
Κύριοι Υπουργοί,
Σε συνέχεια της ερώτησής
μας 6606 από 26/02/2014 για την οποία δεν έχουμε λάβει απάντηση για το αν έχουν
εισπραχθεί τα πρόστιμα που το ΕΣΡ έχει επιβάλλει στα κανάλια που πρόβαλλαν τυχερά
τηλεπαιχνίδια χωρίς να έχουν την απαιτούμενη αδειοδότηση και με αφορμή δημοσιεύματος
στην εφημερίδα των Συντακτών με θέμα «ποιοι και γιατί παίζουν με τα
τηλεπαιχνίδια;» επαναφέρουμε το ζήτημα της ανεξέλεγκτης προβολής τους στην τηλεόραση. Συγκεκριμένα με τη ρύθμιση την
οποία πέρασε η ΕΕΕΠ τον Ιανουάριο του 2014, με μια απλή αίτηση μπορεί ο καθένας
να παράγει ένα τηλεπαιχνίδι χωρίς να ελέγχονται και να καταγράφονται στοιχεία
όπως που βρίσκεται η έδρα της εταιρείας, με ποιο προσωπικό και ποιες συμβάσεις
και τέλος ποιο είναι το κεφάλαιο της ώστε να εξασφαλίζονται όσοι κερδίζουν. Επιπλέον,
τον Ιούλιο του 2014 η ΕΕΕΠ οδηγήθηκε στη Βουλή για να δώσει εξηγήσεις για
καταγγελίες πολιτών που έχουν πέσει θύματα τηλεπαιχνιδιών αλλά και από άλλους
παρόχους τηλεπαιχνιδιών που ουσιαστικά αλληλοκαταγγέλλονται. Τέλος η ΕΕΕΠ με
δελτίο τύπου την 7/10/2014 προτείνει την απαγόρευση των τυχερών παιχνιδιών από
τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα, μετά από διαπιστώσεις πλήθος παραβάσεων στις οποίες η
ίδια έχει προβεί.
Ερωτάστε :
1)Έχουν εισπραχθεί τα πρόστιμα που το ΕΣΡ έχει
επιβάλει σε μεγάλα αλλά και σε περιφερειακά κανάλια για την προβολή «τυχερών
παιχνιδιών»;
2)Εφόσον η ΕΕΕΠ έχει διαπιστώσει πλήθος παραβάσεων στους ελέγχους που
πραγματοποίησε έως τα τέλη του Σεπτεμβρίου 2014, τι κυρώσεις έχει επιβάλει
στους υπαίτιους; Έχουν κατατεθεί στοιχεία στον
εισαγγελέα για τα περαιτέρω;
3)Γιατί μετά την απαγόρευση των τυχερών παιχνιδιών
της ΕΕΕΠ αυτά συνεχίζονται να προβάλλονται και να εκφωνούνται από τα
ραδιοτηλεοπτικά μέσα;
Αθήνα, 03 - 12 - 2014
Αρ. πρωτ. 5181
ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ-ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ
--------------------------------
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ
Β΄ ΑΘΗΝΑΣ
ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ
Α΄ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Α΄ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ : ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΑΙΓΑΙΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Θέμα : « Νησιά αποκλεισμένα
λόγω γραφειοκρατίας »
Κύριοι Υπουργοί,
Στο λιμάνι της Ρόδου παραμένει ακινητοποιημένο το επιβατηγό- οχηματαγωγό
πλοίο «Πρέβελης» της εταιρείας «Αιγαίον Πέλαγος», επειδή δεν έχει χορηγηθεί η
απαιτούμενη έγκριση από το Υπουργείο Ναυτιλίας για την εκτέλεση των δρομολογίων
του. Το γεγονός αυτό είχε ως συνέπεια να ακυρωθεί επ’αόριστον το
προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ρόδο προς Χάλκη – Διαφάνι – Κάρπαθο – Κάσο –
Σητεία – Ηράκλειο – Ανάφη – Σαντορίνη – Μήλο – Πειραιά, με αποτέλεσμα οι
κάτοικοι των μικρών νησιών της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων να βρίσκονται σε
ακτοπλοϊκή απομόνωση.
Ερωτάστε:
1.Τι σκοπεύετε να κάνετε ώστε να σταματήσουν οι κάτοικοι των παραπάνω
νησιών να είναι αποκλεισμένοι;
2.Σε τι οφείλεται η μη χορήγηση της απαιτούμενης έγκρισης; Γιατί η
γραφειοκρατία αποτελεί αιτία να παραμένουν ακόμα απομονωμένοι οι κάτοικοι
ακριτικών νησιών;
Αθήνα, 11.11.2014
ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ
ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου