Αξιοπρόσεκτη και άξια συγχαρητηρίων η κίνηση του Δημάρχου
Αχαρνών κ. ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΣΣΑΒΟΥ να οργανώσει συνεπικουρούμενος και από άλλους Φορείς
εκδήλωση στο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ με την ευκαιρία των δέκα χρόνων από την οργάνωση
των Ολυμπιακών Αγώνων 2004.
Να σημειωθεί ότι το Ολυμπιακό Χωριό, δεν αποτέλεσε ποτέ
κέντρο ενδιαφέροντος κανενός έως σήμερα Δημάρχου παρ’ ότι αποτελεί «κοιμώμενο
θησαυρό» της πόλης.
Για τον λόγο αυτό αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στον δήμαρχο
Αχαρνών καθώς και σε όσους βοήθησαν στην εκδήλωση αυτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου