Tο Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο διοργανώνει το Ελληνογερμανικό Συμπόσιο με θέμα:
«Στρατηγικές δράσεις και τεχνολογίες για μια βιώσιμη διαχείριση αποβλήτων και ανακύκλωση»
όπου θα παρουσιαστεί ένα μοντέλο, που συνδέει την ανακύκλωση και διαχείριση απορριμμάτων με εφαρμογές από την κοινωνική οικονομία. Το μοντέλο αυτό γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην Γερμανία και έχει μεγάλη δυνατότητα εφαρμογής στην Ελλάδα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου