Ο κ. Κρατερός Κατσούλης είναι ένας καλός ηθοποιός που προφανώς ανέλαβε μια τηλεοπτική εκπομπή σε κάποιο κανάλι.
Ο κ. Γιώργος Καραμέρος, είναι ένας καλός δημοσιογράφος που αποφάσισε να ασχοληθεί με την πολιτική.
Σε μια πρωτοφανούς κακοήθειας συνέντευξη, προσεκάλεσε ο πρώτος, τον δεύτερο.Και ακολούθησε μια προσβλητική, επαίσχυντη και τελικώς ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗ σε ερωτήσεις και θεατρικό στήσιμο (στην κυριολεξία) επίθεση στον δημοσιογράφο.
Το συμπέρασμα που εγώ έβγαλα, είναι οτι ο κ. Κατσούλης για κάποιο λόγο "του την φύλαγε". Γιατί αν υποπτευθώ οτι προσπάθησε να μιμηθεί ξένες παρεμφερείς εκπομπές, θα του έλεγα να τις ξαναδεί..και να τις ξαναδεί..και να τις ξαναδεί... για πολύ ευνόητους λόγους. Εκεί οι εκπομπές αυτού του είδους, έχουν ΔΥΝΑΤΟΥΣ "παίκτες" και δεκάδες συμβούλους. Δεν αρκεί να διαβάζεις το κείμενό σου απο το γραπτό που έχεις μπροστά σου, ούτε να προκαλείς με αυτόν τον τρόπο και άνευ αποχρώντος λόγου οποιονδήποτε πρόκειται να τον τοποθετήσεις σε θέση θύματος.
Δεν γνωρίζω τον κ. Κατσούλη, παρά μόνο απο την Ελληνική τηλεόραση και μάλιστα τον εκτιμούσα. Θα του σύστηνα, να επιστρέψει στην δουλειά του που την κάνει τόσο καλά και να εγκαταλείψει το επάγγελμα που ανέλαβε να κάνει, ή να αφήσει την σύζυγό του να το κάνει καλύτερα.
Και αν τύχει να διαβάσει το παρόν γραπτό μου να μην σπεύσει να σκεφτεί "γιατί ανακατεύομαι" γιατί τότε δεν θα έπρεπε να έχει βάλει το βίντεο σε όλο το διαδίκτυο όπου πολλοί-τον διαβεβαιώ- ένιωσαν τάση για έμετο κατά την διάρκεια προβολής του.
Επίσης να σημειώσω εδώ οτι δεν είμαι βεβαίως "δικηγόρος" του κ. Καραμέρου. Είμαι απλώς ένας δύστυχος πολίτης που έχω αντέξει πολλά στον δημόσιο βίο μας και ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ.Φτάνουν πια οι "εμετοί" στο γυαλί!!ΦΤΑΝΟΥΝ!!
Δείτε εδώ το βίντεο, και πείτε μου αν έχω άδικο:
http://youtu.be/z3bxnvIv0OE
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
Ο κ. Γιώργος Καραμέρος, είναι ένας καλός δημοσιογράφος που αποφάσισε να ασχοληθεί με την πολιτική.
Σε μια πρωτοφανούς κακοήθειας συνέντευξη, προσεκάλεσε ο πρώτος, τον δεύτερο.Και ακολούθησε μια προσβλητική, επαίσχυντη και τελικώς ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗ σε ερωτήσεις και θεατρικό στήσιμο (στην κυριολεξία) επίθεση στον δημοσιογράφο.
Το συμπέρασμα που εγώ έβγαλα, είναι οτι ο κ. Κατσούλης για κάποιο λόγο "του την φύλαγε". Γιατί αν υποπτευθώ οτι προσπάθησε να μιμηθεί ξένες παρεμφερείς εκπομπές, θα του έλεγα να τις ξαναδεί..και να τις ξαναδεί..και να τις ξαναδεί... για πολύ ευνόητους λόγους. Εκεί οι εκπομπές αυτού του είδους, έχουν ΔΥΝΑΤΟΥΣ "παίκτες" και δεκάδες συμβούλους. Δεν αρκεί να διαβάζεις το κείμενό σου απο το γραπτό που έχεις μπροστά σου, ούτε να προκαλείς με αυτόν τον τρόπο και άνευ αποχρώντος λόγου οποιονδήποτε πρόκειται να τον τοποθετήσεις σε θέση θύματος.
Δεν γνωρίζω τον κ. Κατσούλη, παρά μόνο απο την Ελληνική τηλεόραση και μάλιστα τον εκτιμούσα. Θα του σύστηνα, να επιστρέψει στην δουλειά του που την κάνει τόσο καλά και να εγκαταλείψει το επάγγελμα που ανέλαβε να κάνει, ή να αφήσει την σύζυγό του να το κάνει καλύτερα.
Και αν τύχει να διαβάσει το παρόν γραπτό μου να μην σπεύσει να σκεφτεί "γιατί ανακατεύομαι" γιατί τότε δεν θα έπρεπε να έχει βάλει το βίντεο σε όλο το διαδίκτυο όπου πολλοί-τον διαβεβαιώ- ένιωσαν τάση για έμετο κατά την διάρκεια προβολής του.
Επίσης να σημειώσω εδώ οτι δεν είμαι βεβαίως "δικηγόρος" του κ. Καραμέρου. Είμαι απλώς ένας δύστυχος πολίτης που έχω αντέξει πολλά στον δημόσιο βίο μας και ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ.Φτάνουν πια οι "εμετοί" στο γυαλί!!ΦΤΑΝΟΥΝ!!
Δείτε εδώ το βίντεο, και πείτε μου αν έχω άδικο:
http://youtu.be/z3bxnvIv0OE
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου