Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2014
Πραγματοποιήθηκε
σήμερα στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας σύσκεψη των Υπουργών:
- Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλου,
- Παιδείας και Θρησκευμάτων Ανδρέα Λοβέρδου
- Δημοσίας Τάξεως & Προστασίας του Πολίτη Βασίλη Κικίλια.
Αντικείμενο της
συνάντησης ήταν το σύστημα εισαγωγής και εκπαίδευσης των παραγωγικών σχολών των
Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.
.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου