Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

YΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ/ΥΠΟΥΡΓΟΣ κ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ: πρόσφατη ενημέρωση

Πέμπτη, 31 Ιουλίου 2014


Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος, προέβη στην ακόλουθη δήλωση, σχετικά με τη βιωσιμότητα των Μετοχικών Ταμείων των Ενόπλων Δυνάμεων:

«Η κυβέρνηση θα διασφαλίσει το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων και οι δρομολογημένες αποφάσεις είναι αποτέλεσμα έντονης και προσεκτικής μελέτης, ώστε να προστατευθούν οι στρατιωτικοί, οι οποίοι, κάτω από δύσκολες συνθήκες, επιτελούν το ύψιστο καθήκον τους για την πατρίδα.Μέσα σε αυτό το πλαίσιο κινούνται οι αποφάσεις του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και του Υπουργείου Εργασίας, που στηρίζονται στη δεδομένη αρχή της βιωσιμότητας των ταμείων, την αυτονομία διαχείρισής τους και την παραμονή τους υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.Σε ό,τι αφορά τη βιωσιμότητα των ταμείων, έχει προβλεφθεί ρήτρα αξιομάχου, κατά τρόπον ώστε οι όποιες προσαρμογές να γίνουν  σταδιακά και σε βάθος χρόνου, για να ανταποκρίνονται στην αυτονόητη αρχή της συνέχειας και της αλληλεγγύης μεταξύ των γενεών».



Πέμπτη, 31 Ιουλίου 2014


Παρουσία του Υπουργού Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλου και της Αναπληρωτή Υπουργού Φώφης Γεννηματά, υπεγράφη χθές Σύμφωνο Στρατηγικής Συνεργασίας των Ελληνικών Αμυντικών Συστημάτων (ΕΑΣ) και της αμερικανικής εταιρείας Alliant Techsystems (ATK).


Τα προγράμματα συνεργασίας ΕΑΣ – ΑΤΚ αφορούν στην συμπαραγωγή και στην από κοινού ανάπτυξη πυρομαχικών για ελικόπτερα «Apache» 30 mm., πυρομαχικών 40L60 και στην ανάπτυξη πέντε ακόμα προγραμμάτων μελλοντικής συνεργασίας.

Το Σύμφωνο υπέγραψαν ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΑΣ Σωτήρης Χριστογιάννης και ο αντιπρόεδρος της ΑΤΚ Dan Olson.

Στην τελετή παραβρέθηκαν σύσσωμη η ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων, ο Ειδικός Γραμματέας του ΥΠΕΘΑ Αντώνιος Οικονόμου, ο βουλευτής Επικρατείας Χρύσανθος Λαζαρίδης, ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Αθήνα David Pearce, καθώς και στελέχη των δύο εταιρειών.

Μετά την υπογραφή του Συμφώνου, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος δήλωσε:

«Η υπογραφή του Συμφώνου  Στρατηγικής Συνεργασίας μεταξύ των ΕΑΣ και της ΑΤΚ είναι ένα σημείο καμπής στο μέλλον της αμυντικής βιομηχανίας στην Ελλάδα αλλά και στις σχέσεις μας με τις ΗΠΑ, σε αυτόν τον τομέα.

 Όλοι γνωρίζετε τις έντονες διαπραγματεύσεις που διεξάγαμε για να διατηρήσουμε τα ΕΑΣ σε λειτουργία και έτσι να διαφυλάξουμε ένα μείζον σημείο αναφοράς της Ελληνικής Αμυντικής Βιομηχανίας. Επιπλέον ενισχύσαμε την ασφάλεια εφοδιασμού των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων που είναι ζωτικής, μείζονος σημασίας για την αποτελεσματικότητα και την ετοιμότητά τους.

 Είναι μία ψήφος εμπιστοσύνης για την προοπτική των ΕΑΣ και αυτή είναι μόνο η αρχή. Τα ΕΑΣ βασιζόμενα στις γνώσεις, το προσωπικό, την εμπειρία και την υποδομή τους μπορούν και πρέπει να αποκτήσουν το δικό τους μερίδιο στις διεθνείς αγορές και να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη της εθνικής μας οικονομίας. Συγχαίρω τα συμβαλλόμενα μέρη για την αμοιβαία ωφέλιμη συμφωνία και έχω την πεποίθηση για εποικοδομητική και αποδοτική συνέχεια».

Η Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας, αρμόδια για θέματα αμυντικής βιομηχανίας, Φώφη Γεννηματά δήλωσε:

 «Σήμερα επισφραγίζεται μια Στρατηγική επιλογή. Μια επιλογή που φέρνει κοντά τις αμυντικές βιομηχανίες των παραδοσιακών φίλων, εταίρων και συμμάχων, της Ελλάδας και των ΗΠΑ. Τα ΕΑΣ, μια από τις σημαντικότερες ελληνικές βιομηχανίες που πέρασε δύσκολες στιγμές στο πρόσφατο παρελθόν βγαίνει από την κρίση ισχυρά και δυναμικά δείχνοντας σοβαρότητα, ανταγωνιστικότητα και φερεγγυότητα.

Ο μεγάλος της εταίρος, η ATK, αποτελεί μια εταιρία με αξιοπιστία και εγνωσμένη ισχύ στο διεθνές γίγνεσθαι. Η συγκεκριμένη στρατηγική επιλογή δείχνει την πρόθεση για ευρύτερη συνεργασία όχι μόνο των δυο εταιριών , αλλά και των δυο χωρών. Αποτελεί μια στρατηγική επιλογή που δείχνει βάθος χρόνου και βασίζεται σε κοινές αρχές και αξίες και δεν έχει καμία σχέση με καιροσκοπισμό ή ευκαιριακές, συγκυριακές συμφωνίες.

Η λέξη συμφωνία αποδεικνύει ότι σήμερα δεν αναλωνόμαστε σε ευχολόγια ή κάποια δυνητική σύμπραξη».

Ο αντιπρόεδρος της ΑΤΚ Dan Olson δήλωσε μετά την υπογραφή του Συμφώνου με τα ΕΑΣ:

«Είμαι ευτυχής που επανήλθαμε ισχυρότεροι και πιστεύω, με βάση ό, τι είδα σήμερα κατά την περιήγησή μου στις εγκαταστάσεις των ΕΑΣ, στις δυνατότητες που έχει η εταιρεία. Έχω περισσότερη εμπιστοσύνη σήμερα από ποτέ άλλοτε σε ό, τι μπορεί να επιτύχει αυτή η εταιρική σχέση. Προσδοκώ ότι καθώς θα συνεργαζόμαστε με τα ΕΑΣ θα μπορούμε να αναζητούμε νέο υλικό που μπορούμε να φτιάξουμε μαζί σε συνεργασία, συμπαραγωγή, κοινή ανάπτυξη».


Τρίτη, 29 Ιουλίου 2014

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος δέχθηκε σήμερα τον Αρχηγό Ενόπλων Δυνάμεων του Λουξεμβούργου, Στρατηγό Mario Daubenfeld, ο οποίος πραγματοποιεί επίσκεψη στη χώρα μας.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου