Πέμπτη,
07 Αυγούστου 2014
Η Νέα Δημοκρατία, σε συνεργασία με το
Ινστιτούτο Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής, προγραμματίζει για το επόμενο
διάστημα, σεμινάρια επιμόρφωσης στελεχών σε ολόκληρη τη χώρα.
Το πρόγραμμα των σεμιναρίων έχει ως εξής:
30/8 Κομοτηνή (Περιφέρεια Ανατ. Μακεδονίας
και Θράκης)
31/8 Θεσσαλονίκη (Περιφέρεια Κεντρικής
Μακεδονίας)
13/9 Λαμία (Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας)
14/9 Λάρισα (Περιφέρεια Θεσσαλίας)
20/9 Τρίπολη (Περιφέρεια Πελοποννήσου)
21/9 Πάτρα (Περιφέρεια Ιονίων Νήσων,
Ζάκυνθος και Κεφαλονιά)
27/9 Κοζάνη (Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας)
28/9 Ιωάννινα (Περιφέρεια Ηπείρου, Κέρκυρα
και Λευκάδα)
3/10 Αθήνα (Περιφέρεια Βορείου και Νοτίου
Αιγαίου)
5/10 Ηράκλειο (Περιφέρεια Κρήτης).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου