Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

ΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΑΡΑ-ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗ,ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ, ερώτηση για ΕΝΦΙΑ



ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ
Β΄ ΑΘΗΝΑΣ

ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ
Α΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


ΕΡΩΤΗΣΗ

                                                ΠΡΟΣ :  ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

      Θέμα : « Οι παραλογισμοί του νέου φόρου ΕΝΦΙΑ »


Κύριε Υπουργέ,
Δημιουργήθηκε από την Κυβέρνηση ο νέος φόρος για τα ακίνητα, ο λεγόμενος ΕΝΦΙΑ, προκειμένου όπως είπαν να γίνει ορθολογική κάλυψη για το σύνολο των ιδιοκτησιών. Με αυτό τον τρόπο θα μειωνόταν ο φόρος στα ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα και θα πλήρωναν τα κλειστά διαμερίσματα και τα οικόπεδα.
Μέχρι τώρα η πληρωμή του φόρου ήταν ευθύνη αυτού που είχε την επικαρπία του ακινήτου ο οποίος εισέπραττε και τα έσοδα από αυτό (ενοίκιο κτλ). Με το νέο φόρο (ΕΝΦΙΑ), το μεγαλύτερο μέρος του φόρου, το πληρώνει ο ιδιοκτήτης που δεν είναι ο επικαρπωτής. Έτσι για ένα διαμέρισμα που ο επικαρπωτής ωφελείται με το ενοίκιο του, το μεγαλύτερο μέρος του φόρου το πληρώνει ο ιδιοκτήτης ο οποίος ουσιαστικά δεν έχει καμία δικαιοδοσία του ακινήτου.
Ερωτάστε:
Τι έχετε σκοπό να κάνετε προκειμένου να διορθωθεί αυτό το παράλογο;

Αθήνα, 04/08/2014
Αρ.πρωτ.                                                         ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ  
                     ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ


                                                                             ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου