Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

ΙΩΑΝΝΗ ΒΡΟΥΤΣΗ, ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΛΩΣΗ



ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ  ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ


Τετάρτη , 6 Αυγούστου 2014

Ο υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας κ. Ιωάννης Βρούτσης εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Ι. Βρούτσης: Αξιοποιούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και το τελευταίο ευρώ από τους πολύτιμους κοινοτικούς πόρους που έρχονται στην Ελλάδα για την ενίσχυση της απασχόλησης και την καταπολέμηση της ανεργίας. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι σήμερα που διαθέτουμε εργαλεία παρατηρήσαμε ότι το 20% των νέων ανθρώπων, των νέων παιδιών που αναζητούν εργασία και εμπλέκονται με τα προγράμματα αυτά αξιοποιώντας το, παραμένουν στις θέσεις απασχόλησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου