Σύμφωνα με δημοσιεύματα που βλέπουν εδώ και λίγο καιρό την δημοσιότητα, βρίσκεται σε εξέλιξη ανεξάρτητο κίνημα Δημάρχων στο οποίο φέρεται να συμμετέχουν οι δήμαρχοι: Αθηναίων Γεώργιος Καμίνης, Θεσσαλονίκης Γεώργιος Μπουτάρης, Αχαρνών Ιωάννης Κασσαβός, Ηρακλείου Βασίλειος Λαμπρινός, Ιωαννίνων Θ. Μπέγκας, Λαμίας Ν. Σταυρογιάννης, Νίκαιας & Αγ. Ιωάννη Ρέντη Γ. Ιωακειμίδης και Χανίων Τάσος Βαμβούκας.
Το κίνημα αποκαλείται
ανεπισήμως έως στιγμή ως «ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΑΣΠΡΩΝ» αφού όλοι οι συμμετέχοντες
κατέβηκαν στις εκλογές ως ανεξάρτητοι.
Η κίνηση των Ανεξάρτητων έχει
προκαλέσει εκνευρισμό και ανησυχία στο ΠΑΣΟΚ και την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και
λαμβάνει χώραν ένα περίπου μήνα πριν τις
εκλογές της ΚΕΔΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου