Η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής κ. Κυριακή Σαββιδη γνωστοποιεί οτι την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11 ΙΟΥΛΙΟΥ 2014, στο Δημαρχείο Αχαρνών από 09:00π.μ.-13:30μ.μ.
θα πραγματοποιηθεί Αιμοδοσία, από τη Δ/νση
Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Αχαρνών, σε συνεργασία με το Τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Αμαλία
Φλέμινγκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου