"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

ΜΑΚΗ ΒΟΡΙΔΗ, ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:φαρμακευτική κάλυψη των ανασφαλίστων πολιτών-επικείμενες προσλήψεις στο χώρο της Υγείας.

Συνέντευξη Τύπου της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας για φαρμακευτική κάλυψη ανασφαλίστων και προσλήψεις.
Γραφείο Τύπου Υπουργού
Αθήνα, 1 Ιουλίου 2014

Κύρια σημεία της σημερινής Συνέντευξης Τύπου της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας για την φαρμακευτική κάλυψη των ανασφαλίστων πολιτών και τις επικείμενες προσλήψεις στο χώρο της Υγείας.

1) Σχετικά με την τροπολογία και την Υπουργική Απόφαση για την φαρμακευτική κάλυψη των ανασφαλίστων πολιτών:

Μάκης Βορίδης: «Γνωρίζετε την υπουργική απόφαση η οποία εξεδόθη για τη φαρμακευτική κάλυψη των ανασφαλίστων. Αυτή η υπουργική απόφαση έρχεται σε συνέχεια μίας τροπολογίας η οποία ψηφίστηκε την προηγούμενη εβδομάδα από τη Βουλή και η οποία διεύρυνε τις αρμοδιότητες του ΕΟΠΥΥ.
Στις αρμοδιότητες του ΕΟΠΥΥ, στον σκοπό του ΕΟΠΥΥ, στον ιδρυτικό του νόμο, δεν υπήρχε η δυνατότητα παροχής υπηρεσιών σε ανασφαλίστους, παρά μόνο σε ασφαλισμένους.
Προβλέφθηκε, λοιπόν, κατ΄ αρχήν με την τροπολογία αυτή, η διεύρυνση της δυνατότητας προκειμένου να μπορεί ο ΕΟΠΥΥ να παρέχει τέτοιου είδους υπηρεσίες σε ανασφαλίστους και εν συνεχεία εξεδόθη η υπουργική απόφαση η οποία προβλέπει το βασικό πλαίσιο λειτουργίας της φαρμακευτικής κάλυψης των ανασφαλίστων.
Τι είναι εκείνο το οποίο ακόμα εκκρεμεί; Είναι η παροχή συγκεκριμένων εφαρμοστικών οδηγιών της υπουργικής αποφάσεως προς τους διαφόρους εμπλεκόμενους φορείς στην παροχή αυτής της φαρμακευτικής καλύψεως.
Ουσιαστικά αυτό σημαίνει στα νοσοκομεία, στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ και στα συνεργαζόμενα με τον Οργανισμό φαρμακεία, κάτι που εκτιμούμε ότι θα γίνει μέσα στις επόμενες 15 έως 30 ημέρες.
Άρα λοιπόν, τότε θα έχει ολοκληρωθεί το θεσμικό οικοδόμημα για την παροχή φαρμακευτικής κάλυψης στους ανασφάλιστους».
           
Για το εκτιμώμενο κόστος:

Μάκης Βορίδης: «Το εκτιμώμενο κόστος από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους δεν υπερβαίνει το ποσό των 340 εκατομμυρίων ευρώ.
Υπάρχει μία αρχική πρόβλεψη η οποία ανέρχεται στα 100 εκατομμύρια ανά εξάμηνο για τη φαρμακευτική δαπάνη. Μιλώ τώρα για τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Υγείας. Στην πραγματικότητα όλοι εδώ μιλάμε με εκτιμήσεις, οι οποίες έχουν σημαντικό στοιχείο αποκλίσεων γιατί ο αριθμός των ανασφαλίστων δεν είναι απολύτως ακριβής. Επομένως, δεν ξέρουμε ακριβώς πως θα εξελιχθούν οι δαπάνες, αλλά κάνουμε μόνο μία κατ’ εκτίμηση προσέγγιση.
Στην πραγματικότητα είναι κάτι το οποίο θα παρακολουθούμε προσεκτικά -πώς θα διαμορφώνεται η δαπάνη μήνα με τον μήνα- και ανάλογα θα προχωρούμε σε προσαρμογές, εάν δούμε ότι κάτι ξεφεύγει από τις εκτιμήσεις τις οποίες έχουμε κάνει».
Δημοσιογράφος: Αυτό συμπεριλαμβάνεται στα 2 δισ. που είναι η υποχρέωσή μας;
Μάκης Βορίδης: «Είναι μέσα στα 2 δισ.».
Δημοσιογράφος: Υπήρχε μία δέσμευση για 200 εκατομμύρια  επιπλέον, από το πλεόνασμα, στο Υπουργείο Υγείας για τη φαρμακευτική κάλυψη των ανασφαλίστων. Τώρα αυτό εξαφανίστηκε. Γιατί;
Μάκης Βορίδης: «Όχι. Δεν εξαφανίστηκε. Δε θέλω να μπω σε τεχνική συζήτηση. Το ζήτημα των πρόσθετων ποσών για το Υπουργείο Υγείας είναι μία ανοιχτή συζήτηση την οποία θα τη δούμε με το Υπουργείο Οικονομικών. Θα γίνει με έναν ορισμένο τρόπο και έχει αρκετές παραμέτρους. Εκείνο το οποίο θέλω να πω στην παρούσα φάση, γιατί δημιουργούνται  μία σειρά από εντυπώσεις, είναι ότι το Υπουργείο Υγείας εκτελεί με ακρίβεια τον προϋπολογισμό του.
Το Υπουργείο Υγείας δεν έχει αποκλίσεις από τον προϋπολογισμό του. Δεν έχει υπερβάσεις στις δαπάνες του».
Για το ενδεχόμενο πρόσθετης επιβάρυνσης των ασφαλισμένων, λόγω του κόστους φαρμακευτικής περίθαλψης των ασφαλισμένων:

Μάκης Βορίδης: «Όχι, δεν θα υπάρξει αύξηση της συμμετοχής. Αυτό το οποίο μπορώ να σας πω -σύμφωνα με τα όσα έχουμε γενικώς συνεννοηθεί- είναι αυτό: ότι η φαρμακευτική δαπάνη, αυτή που έχει προεκτιμηθεί στο ποσό των 100 εκατομμυρίων, είναι μέσα στα 2 δισ. της συνολικής φαρμακευτικής δαπάνης.
Αν υπάρξει κάτι διαφορετικό, προφανώς θα υπάρξει και μία διαφορετική αντιμετώπιση. Άλλα ποσά τα οποία έχετε ακούσει στο παρελθόν, εξακολουθούν να αποτελούν πολιτική δέσμευση. Από εκεί και πέρα υπάρχουν τεχνικά ζητήματα τα οποία πρέπει να αντιμετωπιστούν και θα αντιμετωπιστούν».

Για τη συνταγογράφηση από γιατρούς του ΕΣΥ και ΠΕΔΥ και το πρόσθετο βάρος που αναλαμβάνουν:

Μάκης Βορίδης: «Θα δούμε την πίεση η οποία θα δημιουργηθεί κατά περίπτωση. Πάντως είναι σαφές ότι αυτό αποτελεί ένα μέτρο το οποίο στοχεύει στο να περιορίσει τη φαρμακευτική δαπάνη εκεί που πραγματικά είναι αναγκαία.
Γιατί αν αυτό ανοίξει, μετά ενδεχομένως θα έχουμε άλλα ζητήματα τα οποία θα διευρύνουν πάρα πολύ το κόστος. Άρα αυτό είναι ένα ελεγκτικό μέτρο για τη φαρμακευτική δαπάνη προς τους ανασφάλιστους.
Τώρα αν εμφανιστούν δυσλειτουργίες ή πολύ μεγάλες πιέσεις στο σύστημα υγείας, θα δούμε πώς θα το αντιμετωπίσουμε τοπικά με παρεμβάσεις στο σύστημα.
Είναι ένα καινούριο μέτρο το οποίο θα το παρακολουθούμε στενά ακριβώς επειδή έχει μία σειρά από παραμέτρους. Και θα παρεμβαίνουμε όπου βλέπουμε ότι υπάρχει δυσκολία».

Για την ετοιμότητα ανταπόκρισης της ΗΔΙΚΑ στο προσεχές διάστημα:

Μάκης Βορίδης: «Θα έχει φτιάξει το μητρώο».

Για το ενδεχόμενο επιβολής πλαφόν στον αριθμό των φαρμάκων:

Μάκης Βορίδης: «Όχι. Δεν υπάρχει».

Για τη συμμετοχή στην εκτέλεση των συνταγών:

Μάκης Βορίδης: «Είναι με τους ίδιους όρους που προμηθεύονται οι ασφαλισμένοι. Αυτό που είναι υποχρέωση του ταμείου για τον ασφαλισμένο, είναι δωρεάν για τον ανασφάλιστο.
Όσο για το γιατί δεν καλύψαμε και την ασφαλιστική συμμετοχή του ιδιώτη, η απάντηση είναι διότι προφανώς αυτό εκτοξεύει το κόστος της φαρμακευτικής δαπάνης.
Άρα λοιπόν, «μεταχειριζόμαστε» τον ανασφάλιστο, ο οποίος δεν έχει καταβάλει χρήματα στο ασφαλιστικό του ταμείο -γιατί προφανώς δεν έχει ο άνθρωπος- με τα ίδια ακριβώς δικαιώματα που έχει και ο ασφαλισμένος».
Δημοσιογράφος: Αυτό ισχύει και για το 1 ευρώ ανά συνταγή στο φαρμακείο;
Μάκης Βορίδης: «Ναι».

Για το προβλεπόμενο κόστος του μέτρου και στο πόσο τελικά θα κυμανθεί:

Μάκης Βορίδης: «Παρακολουθώντας την εξέλιξη της φαρμακευτικής δαπάνης θα δούμε ποιο είναι το πραγματικό πια κόστος στην εφαρμογή αυτού του μέτρου, γιατί θα το έχουμε μέσα στο εξάμηνο.
Βλέποντας λοιπόν το κόστος, θα προσδιορίσουμε πια και το τι πρέπει να κάνουμε στα ποσά του προϋπολογισμού. Είναι προφανώς αυτό το κόστος ένα από τα αντικείμενα προς συζήτηση.
Η πολιτική δέσμευση της Κυβέρνησης στην πραγματικότητα δεν αφορά το τι θα κάνουμε στον προϋπολογισμό του 2015, γιατί το 2015 θα έχουμε μία σαφέστερη εικόνα και επομένως αυτό θα ενσωματωθεί μέσα στον προϋπολογισμό και στην κατανομή των κονδυλίων που θα γίνουν για το Υγείας μέσα στο 2015.
Η κρίσιμη συζήτηση είναι πώς αυτό ενσωματώνεται ως κόστος μέσα στο 2014. Άρα, αν πούμε ότι ο χρόνος εφαρμογής του θα είναι οι αρχές Αυγούστου ή τα τέλη Ιουλίου, ουσιαστικά θα «τρέξει» ένα πεντάμηνο.
Η καταρχήν θέση μας είναι ότι βαραίνει την φαρμακευτική δαπάνη, αλλά, από εκεί και πέρα, υπάρχει μία πολιτική δέσμευση την οποία ακούσατε και θα δούμε πώς θα αντιμετωπιστεί».

2) Για τις επικείμενες προσλήψεις στις δομές υγείας:

Μάκης Βορίδης: «Εκείνο το οποίο έχουμε προγραμματίσει και έχουμε στείλει προς το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης είναι ένα σύνολο 2.950 θέσεων, κενών οργανικών θέσεων μονίμου νοσηλευτικού προσωπικού (Βλέπε σχετικό συνημμένο πίνακα).

Για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των προσλήψεων:

Μάκης Βορίδης: «Η διαδικασία για το νοσηλευτικό προσωπικό και το λοιπό προσωπικό είναι διαδικασία ΑΣΕΠ και θα πάρει το χρόνο της, περίπου έξι μήνες. Η  διαδικασία για τους πρόσθετους γιατρούς που έχουμε πει, είναι η προβλεπόμενη με την οποία προσλαμβάνονται οι γιατροί στο ΕΣΥ».

Για τις αρμοδιότητες της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας:

Μάκης Βορίδης: «Όπως βλέπετε, είμαστε απολύτως συνεννοημένοι μεταξύ μας. Από εκεί και πέρα, όπως αντιλαμβάνεστε, είναι για μεν την αρμοδιότητα του κυρίου Αναπληρωτού απόφαση του Πρωθυπουργού, για δε την αρμοδιότητα της κυρίας Υφυπουργού κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υγείας».

Για το ωράριο εργασίας των γιατρών και το φημολογούμενο 48ωρο:

Μάκης Βορίδης: «Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει θέσει το ζήτημα του 48ωρου. Μάλιστα και μία προσφυγή των ιατρών θέτει αυτό το ζήτημα. Η εναλλακτική λύση, λοιπόν, η οποία εφαρμόζεται ευρωπαϊκά, είναι το 48ωρο. Το 48ωρο, όπως ξέρετε, έχει συγκεκριμένες επιπτώσεις. Πρέπει κανείς να διαλέξει».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ