Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

ΑΧΑΡΝΕΣ: Σε κατάσταση αναμονής οι δημότες των Αχαρνών ενώπιον του προσεχούς Σεπτέμβρη με ένα έντονο ερωτηματικό: ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ κ. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΣΣΑΒΟΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ από την απελθούσα διαρχία ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ-ΝΙΚΟΥ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗ;

γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ-ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

"Κάθε ένας που ζητά να εκλέγεται και να άρχει ,ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΛΙΤΗ"

Οι δημότες της πόλης είναι αλήθεια πως παρά τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι σε στάση αναμονής σε ό,τι αφορά την στάση του νέου δημάρχου κ. ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΣΣΑΒΟΥ σχετικά με την αντιμετώπιση της προηγούμενης διαρχίας. 
Είναι γνωστό ότι οι παραβάσεις που η απελθούσα δημοτική αρχή έκανε και σε πολλές περιπτώσεις επέσυραν την επιβολή προστίμων από τις Αρμόδιες Αρχές (αδιάψευστος μάρτυς της Αλήθειας η επιβολή τους) δεν απασχολούσαν τους απελθόντες «άρχοντες» αφού θεωρούσαν βεβαία την επανεκλογή τους. 

Η περιφρόνηση των Νόμων και των Διατάξεων που έχουν κατά δεκάδες αναρτηθεί στο διαδίκτυο και βρίσκονται εκεί για πάντα, επιβεβαιώνοντας τον αγώνα κάποιων γενναίων τοπικών Μέσων-απειροελαχίστων αλλά ΓΕΝΝΑΙΩΝ-  έδινε επανειλημμένως την εντύπωση στους πολίτες πως η γνωστή για τις «επαφές» της διαρχία «δεν φοβάται κανέναν και τίποτα» (τίποτα ποιο απλό στην απτή ΑΠΟΔΕΙΞΗ του, απο αυτό!!)

Με αφορμή όμως την εξαιρετικά γελαστική χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για την αναθεώρηση του προϋπολογισμού και την κωμικοτραγική εξέλιξη με τον πρώην δήμαρχο να  «ρίχνεται» στον κ. Κασσαβό γιατί δρα σαν ανακριτής(!!!) και να στηρίζει τα επιχειρήματά του σε ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ  ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ και τους υπαλλήλους να κάνουν σωστά την δουλειά τους αναφέροντας την αλήθεια, ένα ερωτηματικό αναδύεται έντονο και αφορά τον νυν δήμαρχο κ. Κασσαβό:

Θα ανακοινώσει στον λαό των Αχαρνών ΟΛΑ όσα θα βρει κατά την εγκατάστασή του στον Δήμο;Θα πει την Αλήθεια για όλα όσα πιθανόν έχουν "συμβεί" απο την διαρχία και τους συν αυτώ απόντων των δημοτών;;

Εάν ΟΝΤΩΣ το κάνει, τότε ο τόπος μπορεί να ελπίζει πως ένας ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ -και όχι των πασίγνωστων παρεών- εγκαθίσταται στον δήμο για πρώτη φορά.
Και αυτό θα είναι εξαιρετικά παρήγορο …



Υ.Γ.:Να είστε βέβαιοι αγαπητοί αναγνώστες των Αχαρνών πως η ΠΟΛΙΤΙΚΗ θα είναι ξανά στην θέση της από τον Σεπτέμβριο. Και θα συνεχίσει να καταγράφει την ιστορία των Αχαρνών στο πλευρό πάντοτε της  Αλήθειας.Γιατί προβλέπει -και ποτέ δεν έπεσε έξω έως σήμερα- πως τίποτα δεν θα είναι στο μέλλον εύκολο για τους απερχόμενους δι-άρχοντες αλλά ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝ ΑΥΤΩ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου