Οσονούπω λήγει η
προθεσμία της 18μηνης κράτησης των παράνομων μεταναστών στην Αμυγδαλέζα και όπως
φαίνεται αυτό είναι ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο νέος Υπουργός
Προστασίας του Πολίτη κ. Κικίλιας.
Θα παρατείνει την
παραμονή τους στην Αμυγδαλέζα; Υπάρχει
νομική φόρμουλα για κάτι τέτοιο και εάν ναι, είναι εφικτή η
χρησιμοποίησή της;
Θα αφεθούν
ελεύθεροι; Και τι θα επακολουθήσει κατόπιν;
Η αναμονή για την
λύση του προβλήματος αποτελεί μείζον θέμα όχι μόνο για τον Υπουργό αλλά και για
την τοπική κοινωνία των Αχαρνών η οποία απλώς περιμένει την λύση που θα δώσει ο
Υπουργός..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου