"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025":συνεχίζει εδώ http://politikinewsaaa.blogspot.com

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2025» με 25 ολόκληρα χρόνια έντυπης και ηλεκτρονικής έκδοσης, βρίσκεται πλέον εδώ:http://politikinewsaaa.blogspot.com

ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΔΙΑΚΟΠΤΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου

ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:

https://politikinewsaaa.blogspot.gr/

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η λειτουργία του παρόντος Ιστολογίου ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://politikinewsaaa.blogspot.gr/ ATTENTION!!! NEW ADDRESS for politikinews:https://politikinewsaaa.blogspot.gr/
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html


Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Αντώνη Σαμαρά,Πρωθυπουργού της Ελλάδος ομιλία στην Τελετή Λήξης της Ελληνικής Προεδρίας στο Ζάππειο Μέγαρο



ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ

Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014

Μακαριώτατε, Φίλες και φίλοι,
Ολοκληρώνεται σήμερα η πέμπτη Ελληνική Προεδρία στο Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μια σημαδιακή Προεδρία. Σε μια σημαδιακή εποχή:
Πριν δύο χρόνια, λίγοι ήταν εκείνοι οι οποίοι θα πίστευαν ότι απόψε θα βρισκόμασταν εδώ.  Κάποιοι προεξοφλούσαν και την αναγκαστική έξοδο της χώρα μας από την ευρωζώνη. Την ίδια εποχή πολλοί θεωρούσαν ότι και η ίδια η Ευρωζώνη δεν θα τα καταφέρει. Κάποιοι στοιχημάτιζαν στη διάλυσή της. Πριν έξι μήνες μόλις, κάποιοι προεξοφλούσαν ότι η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να ασκήσει την επόμενη εξάμηνη Προεδρία της...
Τους διαψεύσαμε όλους! Όχι ως πρόσωπα, ούτε ως κόμματα.
Τους διαψεύσαμε ως Ελλάδα, όταν πετύχαμε τη δημοσιονομική εξυγίανση σταθεροποιήσαμε τη θέση της χώρας στο ευρώ, εφαρμόσαμε μεταρρυθμίσεις που έχουν εφαρμοστεί παντού στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο, βγήκαμε, όπως ανέφερε ο κ. Βενιζέλος, ήδη στις αγορές και τώρα βγαίνουμε, επιτέλους, από τη μακροχρόνια ύφεση.
Τους διαψεύδουμε, όμως, και ως Ευρώπη, γιατί είδαμε τι πάει στραβά στην Ευρώπη και το βελτιώνουμε. Και τώρα πια κανείς δεν μιλάει ούτε για έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ, ούτε για την κρίση της ίδιας της Ευρωζώνης. 
Οφείλω να πω ότι τους διαψεύσαμε και ως Ελληνική Προεδρία: Στο συντομότερο χρόνο - σε τέσσερις μήνες πραγματικά, αντί για έξι, λόγω ευρωεκλογών - ολοκληρώσαμε 67 κρίσιμες νομοθετικές πρωτοβουλίες και επιτύχαμε αρχική συναίνεση σε ακόμα 15 σημαντικές νομοθετικές παρεμβάσεις. Κι όλα αυτά με έναν εξαιρετικά, χαμηλό, λιτό προϋπολογισμό. Από τον οποίο- ας γνωρίζετε- τελικά δεν χρησιμοποιήσαμε ούτε το 40%!
Πήγαμε κατευθείαν στην ουσία της Πολιτικής. Και στην καρδιά των προβλημάτων. Με πίστη στο ιδεώδες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με εμπιστοσύνη στους θεσμούς, που όλες αυτές τις δεκαετίες  και με τη δική μας συμμετοχή έχουν δημιουργηθεί και προωθήσαμε έτσι τις μεγάλες προτεραιότητες που είχαν αναδειχθεί, αλλά και εκείνες που έθεσε εξ αρχής η Ελληνική Προεδρία. Είχαμε από την πρώτη στιγμή τη συμπαράσταση των εταίρων μας. Και αποσπάσαμε στο τέλος, πράγματι, τα πιο θερμά συγχαρητήριά τους για μια απόλυτα επιτυχημένη Ελληνική Προεδρία…
             Ένας σύντομος απολογισμός για μένα είναι ο εξής:
Πρώτα απ’ όλα ενισχύσαμε την εμβάθυνση της ΟΝΕ! Με προτεραιότητα την Τραπεζική Ένωση, ώστε να αντιμετωπιστούν οι κατασκευαστικές αδυναμίες του ευρώ. Αυτές που αναδείχθηκαν από την κρίση. Και προωθήσαμε ουσιαστικά τη δημιουργία μιας Τραπεζικής Ένωσης  που παραμερίζει τις εσωτερικές ανισότητες, που εγγυάται τις καταθέσεις όλων των Ευρωπαίων και τις ίσες δυνατότητες πρόσβασης σε πηγές χρηματοδότησης για όλες τις επιχειρήσεις. Από το ένα άκρο της Ευρώπης μέχρι το άλλο...

Πολεμήσαμε την οικονομική στασιμότητα και την ύφεση. Με προτεραιότητα την αντιμετώπιση της ανεργίας. Προωθήσαμε σε νομοθετικό επίπεδο, εκείνες τις παρεμβάσεις που διασφαλίζουν έγκαιρη και σταθερή χρηματοδότηση των Ευρωπαϊκών πολιτικών. Επιδιώξαμε την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης. Δώσαμε έμφαση στην ολοκλήρωση της Ενιαίας Αγοράς και κυρίως στη σύνδεση της καινοτομίας με τις επενδύσεις. Κυρίως, όμως, η Ελληνική Προεδρία ανέδειξε την ανάπτυξη και την απασχόληση ως κορυφαίο πολιτικό ζητούμενο σήμερα στην Ευρώπη.  Όχι μόνο για την Ελλάδα, για όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.

Επίσης, για πρώτη φορά και με τον πιο επίσημο τρόπο, αναδείξαμε την προστασία των Ευρωπαϊκών συνόρων και την διαχείριση των μεταναστευτικών ροών. Με ανθρωπιστικούς όρους πάντα, αλλά το αναδείξαμε ως αυτό που πραγματικά είναι: δηλαδή ως ζήτημα ασφαλείας για το σύνολο της Ευρώπης! Και θα έλεγα κορυφαίο επίτευγμα της Προεδρίας ήταν ο καθορισμός των Κατευθυντήριων Γραμμών για τον νομοθετικό και επιχειρησιακό σχεδιασμό στον τομέα Δικαιοσύνης και Εσωτερικών Υποθέσεων (αυτό που ονομάζεται Post-Stockholm). Ώστε να  εξειδικεύεται έτσι πρακτικά η αρχή της αλληλεγγύης στους τομείς του ασύλου καθώς και της διαχείρισης των συνόρων και των μεταναστευτικών ροών.
Και ένα από τα θέματα που συζητήσαμε σήμερα τόσο με τον Αντιπρόεδρο όσο και με τους αρμοδίους υπουργούς ήταν ακριβώς αυτό το ζήτημα και ότι δυστυχώς σε ολόκληρη την περιοχή μας επίκειται αφύσικα μεγάλη αύξηση αυτών των μεταναστευτικών ροών, λόγω της αστάθειας της πολιτικής και της οικονομικής, που επικρατεί στη γύρω περιοχή μας, δυστυχώς. Θα έλεγα πλέον ότι η μετανάστευση εντάσσεται ως αναπόσπαστο τμήμα της εξωτερικής πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Γίνεται μέρος της συνεργασίας με τρίτες χώρες, μέσω της αρχής της «θετικής αιρεσιμότητας». Που σημαίνει πως όταν τρίτες χώρες θα λαμβάνουν, θα παίρνουν βοήθεια από την Ευρώπη, ταυτόχρονα θα αποδέχονται των επαναπατρισμό των πολιτών τους που έχουν φτάσει παράνομα σε Ευρωπαϊκές χώρες. Έτσι ανοίγει ο δρόμος, για πολιτικές επιστροφής των παράνομων μεταναστών. Κι αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά με αποτελεσματικό τρόπο στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Δε θα μπω στα λεπτομερέστερα ζητήματα της εξωτερικής πολιτικής. Τα ανέφερε ο κ. Αντιπρόεδρος. Αλλά οφείλω να πω ότι η Ελληνική Προεδρία ανέδειξε και τις Θαλάσσιες πολιτικές ως μια ξεχωριστή προτεραιότητα. Βεβαίως αυτό υπαγορεύτηκε και από το Εθνικό μας συμφέρον, καθώς η Ελλάδα κατέχει σημαντικότατη θέση στην παγκόσμια ναυτιλία και διαθέτει τη μεγαλύτερη ακτογραμμή στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με θαλάσσια σύνορα που ταυτίζονται με τα εξωτερικά θαλάσσια σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όμως υπάρχουν και πολλά κίνητρα πέραν από το Εθνικό μας συμφέρον: Πεποίθησή μας είναι ότι οι θαλάσσιες πολιτικές έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για το σύνολο των λαών της Ευρώπης! Και τεράστια αναπτυξιακά οφέλη γενικότερα για την ήπειρό μας. Για τη δημιουργία θέσεων εργασίας, αλλά και για την προάσπιση της ασφάλειας των Ευρωπαίων πολιτών.
             Παράλληλα, προσπαθήσαμε να εντάξουμε στη θαλάσσια ασφάλεια την προώθηση των στρατηγικών συμφερόντων στη θάλασσα για την οικονομία, για την ανάπτυξη ενεργειακών αποθεμάτων και για την ενεργειακή ασφάλεια της ΕΕ.
             Γι’ αυτό και υιοθετήθηκε η Ευρωπαϊκή Στρατηγικής Θαλάσσιας Ασφάλειας. Και είναι η πρώτη φορά που η Ευρωπαϊκή Ένωση αναπτύσσει μία συνολική, διατομεακή και οικονομικά αποδοτική, τέτοια στρατηγική.
             Συμφωνήσαμε στην περιφρούρηση των εξωτερικών θαλάσσιων συνόρων της Ένωσης. Και όλοι καταλαβαίνουν πόσο απαραίτητο είναι αυτό. Αναδείξαμε την αλληλεγγύη ως βασική αρχή. Και επιβεβαιώσαμε το σεβασμό στο Διεθνές Δίκαιο και το Δίκαιο της Θάλασσας. Κι αυτό ο καθένας καταλαβαίνει πόσο σημαντικό είναι...
             Θα είμαστε προφανώς στο πλευρό της επόμενης, Ιταλικής Προεδρίας, που αναλαμβάνει την εκπόνηση πλέον του Σχεδίου Δράσης, για την υλοποίηση αυτής της Στρατηγικής. Και αυτό θα τονίσω αύριο στο Στρασβούργο, στην εκεί επίσημη τελετή λήξης της Ελληνικής Προεδρίας. 

Και, βεβαίως, δεν ξεχάσαμε, κυρίες και κύριοι, τη γειτονιά μας. Προσεγγίσαμε τη διεύρυνση με πνεύμα πρακτικό, στοχεύοντας στις ανάγκες των επιμέρους υποψηφίων χωρών- που θέλουν να μπουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση- αλλά και στην ετοιμότητά τους να ανταποκριθούν και στις προκλήσεις και στα προαπαιτούμενα…
             Γιατί η ένταξη στην Ευρώπη συνεπάγεται, ασφαλώς, δικαιώματα για τα υποψήφια μέλη, αλλά και υποχρεώσεις! Και απαιτούμε από όλα τα υποψήφια μέλη, να σέβονται τις υποχρεώσεις τους στο ακέραιο.

Η Ελληνική Προεδρία συνέπεσε και με τη διενέργεια των ευρωεκλογών.
             Οι Ευρωπαίοι πολίτες δεν ψήφισαν εναντίον της Ευρωπαϊκής Ένωσης! Ζήτησαν, όμως, περισσότερη και καλύτερη Ευρώπη! Αποδοκίμασαν την Ευρώπη των στατιστικών, των απρόσωπων γραφειοκρατικών αυτοματισμών και των μονοδιάστατων οικονομικών στατιστικών μεγεθών.
             Απαίτησαν μία Ευρώπη οραματική και ρεαλιστική ταυτόχρονα. Ζήτησαν μια Ευρώπη ικανή να εμπνέει τον Ευρωπαίο πολίτη. Αλλά και ικανή να λύνει τα προβλήματά του, ιδιαίτερα την ανεργία, την ύφεση και την ασφάλεια. 
             Υπήρξαν, βέβαια, και κάποιοι που είδαν την κρίση της Ευρώπης ως ευκαιρία για να… αποδομήσουν και να ενταφιάσουν το Ευρωπαϊκό εγχείρημα! Είναι οι γνωστοί καιροσκόποι του λαϊκισμού, που πότε στρέφονται κατά του ΝΑΤΟ, πότε αμφισβητούν τη δύναμη του ευρώ, πότε υιοθετούν ο,τιδήποτε θα μπορούσε να διαλύσει την Ευρώπη. Έχουν ως πρότυπά τους τις… χρεοκοπίες της Λατινικής Αμερικής, που η Ευρωπαϊκή Ένωση κατάφερε να αποτρέψει. Και για την Ελλάδα και για άλλες χώρες που είχαν πρόβλημα. Είναι εκείνοι που θεωρούν την καταστροφή της Ευρώπης, ως δήθεν «λύτρωση». Και το ίδιο το Ευρωπαϊκό εγχείρημα, ως δήθεν «καταστροφή»! Ευτυχώς, όμως,  αυτές οι δυνάμεις ήταν και παραμένουν μειοψηφία.
             Οι πραγματικές αγωνίες, φίλες και φίλοι, των Ευρωπαίων δεν μπορούν να χωρέσουν σε τέτοιες ξεπερασμένες ιδεοληψίες, αγκυλώσεις και εμμονές.
             Στις πραγματικές αγωνίες που εκφράστηκαν απ’ άκρη σ’ άκρη της Ευρωπαϊκής ηπείρου, οι ηγέτες της Ευρώπης έδωσαν μια πρώτη θετική απάντηση: αυτή που μόλις περάσαμε προχθές, με τη στρατηγική ατζέντα για την επόμενη πενταετία. Αυτή που συμφωνήθηκε προχθές στη Σύνοδο του Ιουνίου. Αν συνοδευτεί αυτή η πολιτική στρατηγική από συγκεκριμένες κινήσεις και έμπρακτη εφαρμογή, θα δώσει πειστικές απαντήσεις σε όσους αμφισβητούν το Ευρωπαϊκό εγχείρημα. Και θα επαναφέρει- πιστεύω πραγματικά- την Ευρώπη στην καρδιά του Ευρωπαίου πολίτη.
             Με την ενίσχυση των Ευρωπαϊκών οικονομιών, με την τόνωση της Ανάπτυξης και της απασχόλησης, με την κοινωνική προστασία, την ενεργειακή ασφάλεια, την αποτελεσματική διαχείριση του μεταναστευτικού φαινομένου και, τέλος: με την επαναφορά της Ευρώπης στο ρόλο του πρωταγωνιστή στις παγκόσμιες γεωπολιτικές εξελίξεις.
             Αυτή είναι η Ευρώπη που αξίζουμε!
             Όχι η γραφειοκρατία που, πράγματι, πολλές στιγμές μας απογοήτευσε…
             Η Ευρώπη που πολλαπλασιάζει τη δύναμη και των δυναμική των λαών μας!
             Όχι η Ευρώπη που αθροίζει αδυναμίες και ελαττώματα.
Η Ευρώπη που νικά τα φαντάσματα του παρελθόντος της και που αποτελεί φάρο Δημοκρατίας, ευημερίας, Ανάπτυξης για τον κόσμο ολόκληρο!
             Αυτή η Ευρώπη αναδεικνύεται και πάλι:
             Κοινό, δηλαδή, σπίτι για όλους μας!
             Όραμα που συγκροτεί κοινή συνείδηση.
             Και αληθινά ελπιδοφόρα προοπτική για το μέλλον των παιδιών μας.
             Σας ευχαριστώ πολύ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tι είναι η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.(ΣΉΜΕΡΑ ΕΝ ΕΤΕΙ 2026 είναι μια Εφημερίδα ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ)

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της. Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στήριζε και στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προέβαλε και προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής που υποχρεούται προς τούτο να αποστέλλει δελτίο τύπου. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε και πράττει το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε και οφείλει.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης –πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην σημερινή ηλεκτρονική έκδοσή της, είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν τυγχάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Τυγχάνει όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη, πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και προχώρησε με μοναδική επιτυχία στην ηλεκτρονική παρουσία. Παρουσία όχι μόνο για την Κρήτη, όχι μόνο για την Χώρα μας, αλλά όλη την Γη, όπου ζουν και αναπνέουν μοναδικά παιδιά της, οι Κρήτες και οι Κρήσσες της και ανθίζουν σαν λουλούδια τα Ήθη και τα Έθιμά της.

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι (26) ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης. Η "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"θα επανέλθει στην έντυπη έκδοση, όταν οι συνθήκες που θα της το έπιτρέψουν θα διαμορφωθούν ώς αρμόζουσες και θα κριθούν κατάλληλες για έντυπες εκδόσεις.

Acharnon Gordium Bond

Acharnon Gordium Bond
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ-ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΑΠΟ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΗΣ

Το έχω γράψει πολλές φορές και θα το γράψω και τώρα που καίγεται η Βαρυμπόμπη. Το ήξερα, το περίμενα. Οι καταπατητές της περιοχής που δρούν εδώ και δεκάδες χρόνια ανενόχλητοι στην περιοχή της Βαρυμπόμπης δεν έχουν σταματημό, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ.

Θέλοντας να πουλήσουν ό,τι ακόμα προλάβουν και ιδιαίτερα «ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ» χωρίς συμβόλαια και νόμιμες διαδικασίες, δεν θα αφήσουν ούτε ένα χλωρό φύλλο ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στην Πάρνηθα. Αυτό που τους εμποδίζει είναι ο χαρακτηρισμός «δασικά» των εκτάσεων και αυτόν θα πολεμήσουν με τον δικό τους «μοναδικό» τρόπο. Οι «κωφοί» του τόπου, τα πουλημένα τομάρια που συναινούν δια της σιωπής τους, ή «μυξοκλαίνε» για τα καμένα δάση έχουν τεράστια ευθύνη. Κανείς δεν τους πιστεύει πια και η Πάρνηθα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ αν δεν γίνει κάτι. Από ποιους; Μόνο στον Δένδια έχω αυτή την στιγμή εμπιστοσύνη, σε κανέναν άλλον. Όλα στον τόπο μου ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ εδώ και 30 χρόνια. Αποχαιρετήστε για πάντα την Πάρνηθα ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗΣ, ποιοι τις κάνουν, με ποιο τρόπο, ποιοι ενέχονται, τι περιουσίες έχουν αποκτήσει, πως πουλάνε, τι έχει απομείνει για να πωληθεί.

Και μόνο αν η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ κινηθεί ΑΜΕΣΩΣ. Αλλιώς, η Πάρνηθα είναι ήδη ΧΘΕΣ. Όπως και η Βαρυμπόμπη.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ