Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

BAΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ:"Σκάνδαλο με το εργοστάσιο «φάντασμα» για παραγωγή πλάσματος στο Δήμο Αχαρνών, την στιγμή που λείπει το αίμα για μεταγγίσεις !" και η ενημέρωση απο την Εφημερίδα "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" έτους...2002!!!

ΟΝΟΜΑ – ΕΠΩΝΥΜΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ     : ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ                : ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ
ΕΚΛΟΓΙΚΗ  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ                                   : ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ


ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: Υπουργό Υγείας

Θέμα: Σκάνδαλο με το εργοστάσιο «φάντασμα» για παραγωγή πλάσματος στο Δήμο Αχαρνών, την στιγμή που λείπει το αίμα για μεταγγίσεις !

Κύριε Υπουργέ,

Στο Δήμο Αχαρνών υπάρχει ένα εργοστάσιο «κλασματοποίησης πλάσματος», το οποίο εξοπλίστηκε με σύγχρονα μηχανήματα με σκοπό την παρασκευή φαρμακευτικών ιδιοσκευασμάτων προερχόεμνα από το ανθρώπινο αίμα ή πλάσμα για ανθρώπινη χρήση. Το κόστος ολοκλήρωσης και ο εξοπλισμός αυτού του εργοστασίου, ανήλθε στα 11.000.000 €. Το υπερσύγχρονο αυτό εργοστάσιο θα μπορούσε να καλύψει σημαντικές ανάγκες των πολιτών αλλά δεν λειτουργεί, αφού φαίνεται ότι τελικά αξιοποιείται μόνο ως αποθήκη πλάσματος. Όπως μάλιστα πληροφορούμαστε 40 τόνοι πλάσματος κινδυνεύουν να λήξουν διότι το εργοστάσιο δεν λειτούργησε τελικά ποτέ ενώ το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας ειδοποίησε τα νοσοκομεία να μην στέλνουν πλέον άλλο πλάσμα διότι δεν υπάρχουν χώροι φύλαξής του. Την ίδια στιγμή η χώρα μας δαπανά 80.000.000 € το χρόνο για την εισαγωγή προϊόντων πλάσματος (πχ λευκοματίνη που είναι απαραίτητη στις χειρουργικές επεμβάσεις, στα πολυμεταγγιζόμενα άτομα, στους τοκετούς κτλ) παρά το ότι το συγκεκριμένο εργοστάσιο θα μπορούσε να παράγει τα συγκεκριμένα απαραίτητα προϊόντα. Το γεγονός ότι από το 2006 ήταν έτοιμο να λειτουργήσει το εργοστάσιο και ακόμα δεν λειτουργεί είναι και ανθρωπιστικό και οικονομικό για την Ελλάδα έγκλημα και οι υπεύθυνοι για αυτή την πραγματικότητα πρέπει να λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη.

Κατόπιν όλων αυτών,  

Ερωτάστε:
  1. Τι εμποδίζει τη λειτουργία του εργοστασίου κλασματοποίησης πλάσματος στο Δήμο Αχαρνών;
  2. Ποιες ενέργειες θα κάνετε προκειμένου να διασφαλίσετε ότι το πλάσμα που έδωσαν οι εθελοντές αιμοδότες δεν θα λήξει και θα αξιοποιηθεί για την παραγωγή των αναγκαίων προϊόντων;
  3. Πώς σκοπεύετε να παρέμβετε προκειμένου το εργοστάσιο να ξεκινήσει να λειτουργεί κανονικά, να ανταποκρίνεται στο σκοπό δημιουργίας του και να εξοικονομηθούν τα 80.000.000 € που δαπανά κάθε χρόνο η χώρα μας για την -Ο- ΕΡΩΤΩΝ  
ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ενημέρωση απο την ΠΟΛΙΤΙΚΗ:

Το περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΕΡΓΑ" αλλά και η Εφημερίδα "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" είχε ασχοληθεί ΚΑΙ με αυτό το εξαιρετικά κρίσιμο θέμα στο τεύχος Μαρτίου-Απριλίου 2002 κατ΄αρχήν και σε έρευνα της εφημερίδας κατόπιν. Παρ' ό,τι έχει κάνει ρεπορτάζ και συνεντεύξεις ΔΥΟ φορές, ΚΑΜΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.

Σήμερα, το θέμα ανακινεί ο καλός Βουλευτής κ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ και αξίζει συγχαρητήρια.Πρόκειται βεβαίως για το ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ -ΤΑΤΟΪ.

Διαβάστε εδώ το πρώτο αφιέρωμα και για όποιον πιθανόν ενδιαφέρεται υπάρχουν και τα αρχεία του δεύτερου ρεπορτάζ που δίνουν εξαιρετικά σημαντικά στοιχεία για το θέμα αυτό:
ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΤΕΥΧΟΥΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου