Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 18ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ: ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ




ΠΡΟΣ: 1. Αντιδήμαρχο Παιδείας Δήμου Αχαρνών
2. Πρόεδρο Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης
3. Ένωση Γονέων Δήμου Αχαρνών
4. Διευθυντή 18ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών
5. Τοπικός Τύπος

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ: 24 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014

ΘΕΜΑ : ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Με την παρούσα, σας γνωρίζουμε ότι, μετά την αποχώρηση 4 τακτικών
μελών του Δ.Σ. λόγω αποφοίτησης των παιδιών τους από το Σχολείο, την Τρίτη
24/6/2014 πραγματοποιήθηκε έκτακτη συνεδρίαση Δ.Σ. για Ανασύσταση του
Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Σχολείου μας.
Με ομόφωνη απόφαση των εκλεγμένων Μελών, προέκυψε το νέο Δ.Σ. ως
εξής :

Παππά Βασιλική Πρόεδρος
Βαμβακάρης Μάρκος Αντιπρόεδρος
Τσολακίδης Ελευθέριος Γεν. Γραμματέας
Μαντούβαλου Χρυσούλα Ταμίας
Κατσιγιάννη Δήμητρα Ειδικός Γραμματέας
Κουφογεώργος Σωτήριος Μέλος

Η Πρόεδρος                                      Ο Γεν. Γραμματέας
ΠΑΠΠΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ                  ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου