Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

EKΡΗΞΗ ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΜΕΡΙΚΗΣ..

Ούτε λίγα ούτε πολλά (75 κιλά δυναμίτη!!) είχε το αυτοκίνητο (κλεμμένο) που εξερράγει στην οδό Αμερικής στην Αθήνα τα ξημερώματα. Είχαν προηγηθεί δύο τηλεφωνήματα σε δύο Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και έτσι δεν υπήρξαν θύματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου