Σάββατο 19 Απριλίου 2014

ΖΩΟΦΙΛΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ:ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΠΑΖΑΡΙ


Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος το Πασχαλινό Παζάρι της Ζωοφιλικής Ένωσης Ηλιούπολης.
Φίλοι της ΖΕΗ και φιλόζωοι απ’όλη την Αττική  παρευρέθησαν στην εκδήλωση και ενίσχυσαν την προσπάθεια της  για να βοηθήσει όσο το δυνατόν περισσότερα αδέσποτα και κακοποιημένα ζώα.
Υπέροχα πράγματα, υπέροχα δώρα, υπέροχοι άνθρωποι, υπέροχα πλάσματα σε μια προσπάθεια για λιγότερα αδέσποτα!

Η συγκίνηση ήταν μεγάλη με τις επισκέψεις πρώην αδέσποτων που πέρασαν από την ΖΕΗ και τώρα ζουν μια υπέροχη ζωή με τους νέους τους κηδεμόνες.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου