Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Φεστιβάλ της ΚΝΕ:Πετυχημένο το τουρνουά ποδοσφαίρου στο μαθητικό στο Μενίδι

Μενίδι: Πετυχημένο το τουρνουά ποδοσφαίρου στο μαθητικό Φεστιβάλ της ΚΝΕ στο Μενίδι (άρθρο και φωτογραφία: 902.gr)
http://www.902.gr/eidisi/neolaia-paideia/41533/menidi-petyhimeno-toyrnoya-podosfairoy-sto-mathitiko-festival-tis-kne#/0


Από το τουρνουά
Με επιτυχία και τη συμμέτοχη ομάδων από τα σχολεία της περιοχής του Μενιδίου πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 12 Απρίλη το πρωί, τουρνουά ποδοσφαίρου στους Θρακομακεδόνες στο πλαίσιο του μαθητικού Φεστιβάλ της ΚΝΕ που ολοκληρώνεται την Κυριακή 13 Απρίλη στις 6 το απόγευμα στην κεντρική πλατεία του Μενιδίου (Άγιος Νικόλαος).

Μέσω της διοργάνωσης αναδείχτηκε το πρόβλημα της έλλειψης αθλητικών εγκαταστάσεων στην περιοχή. Απαίτηση της νεολαίας είναι η δημιουργία τέτοιων χώρων αποκλειστικά δημόσιων και δωρεάν, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες όλων των παιδιών για άθληση.

Νικήτρια ομάδα αναδείχτηκε η Βarcelioma.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου