Ο Νόμος 4019/2011 «έφτιαξε» τις ΚΟΙΝΣΕΠ (ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ». Και ως εδώ καλά.
Και κάποιοι αφελείς, έσπευσαν να ιδρύσουν κάποιες από αυτές ιδιαίτερα μάλιστα αυτές του παραγωγικού
σκοπού που φάνηκαν ότι έδιναν κάποια διέξοδο σε πολλά προβλήματα ανεργίας των παραγωγών που δεν έχουν πια παραγωγική μονάδα, ή την έχουν μεν,
αλλά είναι αδρανής λόγω κρίσης δε.
Στην πορεία, πολλοί από αυτούς τους αφελείς, άρχισαν να
αναρωτιούνται εάν τις ΚΟΙΝΣΕΠ τις ήθελε πράγματι το Ελληνικό Δημόσιο ή
μετάνιωσε που τους έδωσε «ζωή».
Ο λόγος;
Όχι μόνον δεν υπάρχει καμία μέριμνα γι αυτές, αλλά είναι
σκανδαλώδες το ότι δεν έχουν ακόμα- τρις ήμισυ χρόνια μετά την δημιουργία τους - συμπεριληφθεί σε κανένα πρόγραμμα ΕΣΠΑ έτσι
ώστε να έχουν την δυνατότητα να βοηθηθούν από αυτά.
Μετά, όταν συμπεριελήφθησαν σε κάποια (ελάχιστα) οι
προδιαγραφές που απαιτούσαν ήταν τέτοιες ώστε…να τις αποκλείουν. Μιλώ πάντα για
τις ΚΟΙΝΣΕΠ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ από τις οποίες έχω ιδίαν πείρα αφού είμαι
Γραμματεύς σε μια από αυτές.
Το χειρότερο; Οι ΚΟΙΝΣΕΠ έγιναν γρήγορα μια «πονηρή»
διέξοδος των «πονηρών» δημάρχων που βρήκαν άλλον ένα τρόπο να αναθέτουν σε «δικούς τους» ανθρώπους
δουλειές!! Πως; Μα είναι απλό: Αγνοούν αυτές που βρίσκονται στην πόλη τους με
υγιείς εκπροσώπους που δεν τους διαχειρίζονται, και φτιάχνουν δικές τους, με
ανθρώπους της εμπιστοσύνης τους και με απ’ ευθείας ανάθεση σ΄αυτές «αναθέτουν δραστηριότητα σε μη κερδοσκοπικές εταιρείες και επιλύουν
προβλήματα»!!.
Βεβαίως και τα επιλύουν: ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΤΑ ΤΟ ΚΑΙ
ΠΑΛΑΙΟΤΑΤΟ ΤΡΟΠΟ.
«ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΕΡΝΑΕΙ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΙΝΕΙ» αφού το Ελληνικό Δημόσιο όχι μόνο δεν είναι σε θέση να τιμωρήσει τους ένοχους
δημάρχους –γιατί υπάρχουν βεβαίως και σωστοί και είναι πολλοί- αλλά διαρκώς τους
εξοπλίζει και με άλλα επιπρόσθετα ισχυρά όπλα έτσι ώστε να κάνουν παιχνίδι εις
βάρος του Θεσμού των ΚΟΙΝΣΕΠ αλλά και εις βάρος των δημοτών τους.
Ποιος περιμένετε να τα πεί αυτά ξεκάθαρα στην χώρα μας;
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου