Τον Δήμο
Χανίων θα διεκδικήσει στις επερχόμενες εκλογές ως ανεξάρτητος υποψήφιος ο κ.
Βαγγέλης Σαματάς, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος μιλώντας στον SUPER FM, στα Χανιά.
Ο κ. Σαματάς
δήλωσε ανεξάρτητος και αντιμνημονιακός: ”Το σημερινό σκηνικό ευνοεί τα
ανεξάρτητα σχήματα, τα οποία είναι και επιβεβλημένα”, είπε χαρακτηριστικά για
να συμπληρώσει ότι ”τα προβλήματα δεν έχουν χρώμα ούτε ιδεολογία, ζητούν λύση”
“Δεν ζητάω
στήριξη από κανένα. Δεν με ενδιαφέρει. Ήρθε η ώρα να αλλάξουμε”, τόνισε ο πρώην
αντιδήμαρχος και άσκησε δριμεία κριτική στα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν στα
πολιτικά και τοπικά δρώμενα τα τελευταία 30 χρόνια, τα οποία όπως είπε, διαρκώς
ανακυκλώνονται και είναι αυτά που έχουν την ευθύνη για την σημερινή κατάσταση
της χώρας.
Επίσης,
καταφέρθηκε εναντίον της Δημοτικής Αρχής αλλά και των άλλων παρατάξεων,
λέγοντας για τον κ. Σαρρή ότι έχει κάνει “έναν συνδυασμό της παρέας του”, για
τους κ.κ. Τσαπάκο και Παπαδογιάννη ότι “έχουν μια ιστορία και ένα κόμμα πίσω
τους, πρέπει να καταθέσουν τις κομματικές τους ταυτότητες αν θέλουν να είναι
ανεξάρτητοι” και για τον κ. Βάμβουκα ότι έχει στον συνδυασμό του άτομα
διορισμένα από την Κυβέρνηση.
Οι Χανιώτες
γνωρίζουν τι είναι ο καθένας. “Πρέπει να συνεργαστούμε με κοινό στόχο και
σκοπό, το συμφέρον της πόλης και των πολιτών”, τόνισε.
Ερωτηθείς
σχετικά με το εάν θα καταφέρει να “κλείσει συνδυασμό” ο κ Σαματάς είπε:
“Έχουμε ήδη
συμπληρώσει έναν πολύ μεγάλο αριθμό υποψηφίων” και μετέφερε το ενδιαφέρον, που
όπως είπε εκδηλώνουν οι πολίτες των Χανίων, για τα ψηφοδέλτια της νέας
δημοτικής αυτής παράταξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου