Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή εκδήλωση: "Οι καταναλωτές στη ψηφιακή εποχή"

Ζάππειο Μέγαρο, Αθήνα
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή οργανώνει εκδήλωση με θέμα: Καταναλωτές στη Ψηφιακή Εποχή, που θα λάβει χώρα στo πλαίσιο των δράσεων της Ελληνικής Προεδρίας, στο Ζάππειο,  στις 17 Μαρτίου 2014.
Η εκδήλωση τίθεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η συζήτηση θα επικεντρωθεί σε ζητήματα που σχετίζονται με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου από τη σκοπιά της αγοράς και των καταναλωτών, καθώς επίσης και στους τρόπους με τους οποίους η ψηφιακή ατζέντα μπορεί να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης, μέσω των ευκαιριών που αναδύονται για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές.
Tα θέματα της ημερήσιας διάταξης καλύπτουν τρεις θεματικές ενότητες, ως εξής:
  • Ο κρίσιμος ρόλος του καταναλωτή στη ψηφιακή εποχή
  • Υπηρεσίες παροχής ίντερνετ στην ενιαία ψηφιακή αγορά
  • Οδηγία για τα δικαιώματα του καταναλωτή (2011/83/ΕΕ) – ηλεκτρονικές συναλλαγές: όσα χρειάζεται να γνωρίζουν οι καταναλωτές.
Στους προσκεκλημένους και ομιλητές της εκδήλωσης περιλαμβάνονται εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Γενικές Διευθύνσεις Υγείας & Καταναλωτών, Δικαιοσύνης και Επικοινωνιακών Δικτύων, Περιεχομένου και Τεχνολογιών), εκπρόσωποι των ευρωπαϊκών και εθνικών ενώσεων καταναλωτών, ανεξάρτητων διοικητικών αρχών, καθώς επίσης και εκπρόσωποι της αγοράς και του ακαδημαϊκού χώρου.
Σχετικά Έγγραφα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου