Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

KAΠΟΤΑ:ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΦΟΡΕΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟ

                                                                                                          Αχαρνές, 21-2-2014

Tις τελευταίες ημέρες είμαστε αποδέκτες και μάρτυρες μιας γενικότερης αναστάτωσης, πληθώρας διαμαρτυριών και δημοσιευμάτων σχετικά με τους κατοίκους που διαμένουν στο καταυλισμό σεισμοπλήκτων Καποτά. Η αναταραχή προκλήθηκε λόγω της απροσδόκητης ενέργειας της Δ.Ε.Η. να διακόψει λόγω οφειλών την ηλεκτροδότηση σε κοντέινερ, που βρίσκονται εντός του καταυλισμού, τη  Δευτέρα 10-2-2014. Κατά τη διάρκεια των γεγονότων αυτών σημειώθηκαν επεισόδια  και τραυματισμοί και σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται και δεύτερη παρόμοια επιχείρηση της ΔΕΗ στον καταυλισμό τις επόμενες ημέρες.
Η  διακοπή της ηλεκτροδότησης επιβάρυνε περαιτέρω  τις δύσκολες συνθήκες διαβίωσης των κατοίκων, οι οποίοι ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες πληθυσμού και χρήζουν οικονομικής και κοινωνικής στήριξης. Πιο συγκεκριμένα ο καταυλισμός σεισμοπλήκτων Καποτά  ιδρύθηκε το 1999. Ο ακριβής αριθμός των κάτοικων του σήμερα δεν είναι γνωστός, καθ’ ότι από καμία επίσημη αρχή δεν έχει γίνει καταγραφή. Η μόνη πληροφορία από το Δήμο Αχαρνών είναι ότι υπάρχουν  εγκατεστημένα 900 Κοντέινερ και σύμφωνα με υπολογισμούς, ζουν σε αυτά 3500 έως 4000 άνθρωποι. Τα κοντέινερ που είναι μικρών διαστάσεων (25 τ.μ) και αποτελούνται από δύο δωμάτια, στεγάζουν πολυμελείς οικογένειες των 7 έως και 8 ατόμων. Ένας μεγάλος αριθμός  οικογενειών στερείται εισοδήματος  εξ αιτίας της ανεργίας, της περικοπής επιδομάτων, ή της διαδικασίας επανεξέτασης των συντάξεων.
Σε αυτή τη χρονική στιγμή της μεγάλης οικονομικής κρίσης που μαστίζει τον ελληνικό λαό, θεωρούμε πως θα πρέπει να επιδειχθεί από όλους τους επισήμους φορείς ανθρώπινο πρόσωπο για την εξεύρεση λύσης, ώστε να υποστηριχθούν τα στοιχειώδη  ανθρώπινα δικαιώματα: στέγης, σίτισης, υγιεινής και ασφάλειας των κατοίκων καθώς και το δικαίωμα των παιδιών στην εκπαίδευση και στην ομαλή ψυχική υγεία. 
Προκειμένου να συμβάλλουμε στην επίτευξη της ομαλότητας  και την επίλυση του ζητήματος, αιτούμεθα από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αχαρνών, να συμμετάσχει και να υποστηρίξει  τη συγκρότηση Επιτροπής η οποία:
•             Θα αναλάβει τη διαμεσολάβηση προς τη ΔΕΗ με στόχο  το διακανονισμό των ανεξόφλητων οφειλών  που βαρύνουν τους κατοίκους του καταυλισμού και
•             την καταγραφή των πραγματικών αναγκών (οικονομικών και κοινωνικών) που υπάρχουν στις οικογένειες που ζουν στον καταυλισμό.
 Για την επιτυχή έκβαση των παραπάνω και τη διασφάλιση  της διαφάνειας και αντικειμενικότητας των στοιχείων που θα συλλεχθούν, προτείνουμε η Επιτροπή να  συγκροτηθεί από άτομα που εκπροσωπούν φορείς, οι οποίοι ανήκουν σε διαφορετικούς χώρους, έχουν οικοδομήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους κατοίκους του Καταυλισμού  στους οποίους και έχουν  προσφέρει  ανιδιοτελή βοήθεια επί σειρά ετών.

Συγκεκριμένα στη συγκρότηση της Επιτροπής προτείνουμε να συμμετάσχει:

-Ο Ιερέας του Ναού του Αγίου Σώζοντος του Καταυλισμού.
-Η Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου του Καταυλισμού.
-Εκπρόσωπος της κοινωνικής υπηρεσίας του Δήμου Αχαρνών.
-Ο Πρόεδρος της Ευξείνου Λέσχης Αχαρνών.
-Εκπρόσωπος της εθελοντικής ομάδας που δραστηριοποιείται στο Καταυλισμό  επί 8 έτη υπό την Αιγίδα της Μητροπόλεως Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως.
-Εκπρόσωπος των κατοίκων του Καταυλισμού.
-Εκπρόσωπος του τοπικού τύπου.

Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι προτείνουμε η παραπάνω επιστολή  να κοινοποιηθεί στο Δήμο Αχαρνών, στη Διοίκηση της Δ.Ε.Η., στην Περιφέρεια Αττικής και προς κάθε αρμόδιο φορέα.

  Υπογραφές:


1.Μητροπολίτης Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρας…………………………
  
2.Ιερέας Ιερού Ναού Αγίου Σώζοντος πάτερ Ηλίας Ζωγράφος         ………………………… 
3.Δ/ντρια του 28ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών κ.Ελένη Καμπόλη…………………………

4.Πρόεδρος της Ευξείνου Λέσχης Αχαρνών κ.Γεώργιος Μωυσιάδης……………………….
  
5.Μέλος της ομάδας εθελοντών του καταυλισμού  κ.Εύα Κωνστανταράκη…………………

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου