ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
Σάββατο, 22 Φεβρουαρίου 2014
Ο υπουργός Οικονομικών κ. Ιωάννης Στουρνάρας, εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου, απάντησε σε
ερωτήσεις δημοσιογράφων:
«Δημοσιογράφος: Θα είμαστε έτοιμοι στον έλεγχο;
Ι. Στουρνάρας: Δουλεύουμε πολύ σκληρά για να είμαστε
έτοιμοι. Έχουμε αρκετά ανοιχτά θέματα ακόμα, αλλά πιστεύω μέχρι το επόμενο Eurogroup πια
– δεν έχουμε και άλλα περιθώρια – θα πρέπει να έχουμε τελειώσει.
Δημοσιογράφος: Ο κ. Rehn πάντως καταλογίζει ευθύνες στις
καθυστερήσεις στην διαπραγμάτευση με τους ελεγκτές.
Ι. Στουρνάρας: Υπάρχουν ευθύνες και σε
εμάς και σε αυτούς. Και στους δυο.
Δημοσιογράφος: Έχει έρθει απαντητικό e-mail από την πλευρά της τρόικας για το θέμα των συνταγογραφούμενων,
που θεωρείται πολύ κρίσιμο;
Ι. Στουρνάρας: Όχι, όχι. Τώρα θα γίνει
διαπραγμάτευση.
Δημοσιογράφος: Για το γάλα έχει καταλήξει η Ελληνική πλευρά;
Ι. Στουρναρας: Έχουμε καταλήξει σε ένα
σχέδιο, ναι».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου