Λαοδικείας 18 – Ιλίσια
Τηλέφωνο 2110120936 fax
2110120937
Πρεμιέρα θεατρικής
παράστασης
Το ΄΄ Τσάι στη Σαχάρα ΄΄
παρουσιάζει από τη Τρίτη 19 Νοεμβρίου
2013 το έργο του Αντώνη
Καραγιάννη ΄΄ Μαμά έρχομαι ΄΄
( λίγα λόγια για το έργο )
Ο Βασίλης και οι αναμνήσεις
του, οι φαντασιώσεις, τα ΄΄ θέλω ΄΄ και τα ΄΄ πρέπει ΄΄ της ζωής του… το πάθος
και η λογική του… η αρσενική και η θηλυκή του πλευρά. Όλα … έτσι όπως του τα
δίδαξε η μαμά…
Η μαμά… πάντα παρούσα, ακόμη και μετά το θάνατο…
Μια βραδιά στο χώρο των
παιδικών του αναμνήσεων , σε ένα ΄΄ πάρτυ ΄΄ φαντασμάτων…
Το έργο παρουσίαζεται σε σκηνοθεσία
– φωτισμούς Αλέξανδρου Λιακόπουλου, μουσική Κωνσταντίνου Βήτα και εικαστική
επιμέλεια Γιώργη Κοντοπόδη
Παίζουν οι ηθοποιοί : Αλέξανδρος Λιακόπουλος,
Γεράσιμος Σοφιανός, Μυρτώ Λοντόρφου
Δεύτερη διανομή Βασίλη :
Γιώργης Κοντοπόδης
Στο ρόλο της μαμάς σε πρώτη
θεατρική εμφάνιση η Πόπη Αστεριάδη
Ημέρες και ώρες παραστάσεων : Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη
στις 21 : 15
Τιμές εισιτηρίων : 12 ευρώ , 10 ευρώ (
φοιτητικό, ανέργων )
Διάρκεια παράστασης : 90 λεπτά

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου