Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

"ΑΧΑΡΝΕΙΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ: γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗΣ

Τελικά τη Δευτέρα έγινε το μεγάλο βήμα της παρουσίασης της ιδρυτικής διακήρυξης και των  καταστατικών αρχών  μιας νέας παράταξης στην πόλη των Αχαρνών.

Η ονομασία, που είναι και ο τίτλος του άρθρου, προέκυψε κατόπιν διεργασιών και προτάσεων. Τα κείμενα τόσο της ιδρυτικής διακήρυξης όσο και των καταστατικών αρχών παρά το γεγονός ότι ψηφίστηκαν, θα βελτιωθούν έτι περαιτέρω και μετά θα δοθούν στη δημοσιότητα.
  Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν αρκετοί προσκεκλημένοι μελών του αρχικού πυρήνα από το χώρο του ΣΥΡΙΖΑ  οι οποίοι παρακολούθησαν τις εργασίες της εκδήλωσης.
  Το επόμενο βήμα θα είναι η εκλογή του υποψήφιου Δημάρχου και των υποψηφίων Δημοτικών Συμβούλων παράλληλα με την προσπάθεια πύκνωσης των τάξεων της παράταξης.
  Παρατηρώντας τους παρευρισκόμενους  και όσους είχαν ενεργό συμμετοχή στις διεργασίες, ξεχώριζες κάποιους οι οποίοι μάλλον θα είναι και υποψήφιοι Δημοτικοί Σύμβουλοι. Ο υποψήφιος Δήμαρχος- κατά τη γνώμη μου- ήταν παρών αλλά προτίμησε να μην τοποθετηθει από μικροφώνου. Αρκέστηκε σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις σεβόμενος την προκρινόμενη μέθοδο και πρακτική της νέας παράταξης.
  Απουσίες από το χώρο υπήρχαν και οι οποίες για τους γνωρίζοντες σηματοδοτούν αντιδράσεις ή διαφωνίες.
  Παρά το γεγονός ότι η διακήρυξη είναι ριζοσπαστική, αποτυπώνει το ιδεατό ή το όραμα κάποιων που ΘΑ ήθελαν να έχουν και ΘΑ ετύγχανε κοινής αποδοχής. Η σύσταση όμως επιτροπών, υποεπιτροπών, γραμματειών κ.ά. όπως αναφέρθηκε θεωρώ πως  συνιστάται μόνο όταν…δεν θέλουμε να λειτουργήσει τίποτα. Δεν πιστεύω πως θα υπάρξει  εν προκειμένω καμία αποτελεσματικότητα.

Η σκέψη για την σύσταση όλων των άνω επιτροπών, οδηγεί σε θεωρίες έλλειψης εμπιστοσύνης και πλουραλισμού  με αποτέλεσμα την ακινησία της  ανάπτυξης. Μια παράταξη στα πρότυπα του υπαρκτού Σοσιαλισμού, μόνο αυτόνομη δεν είναι. Μόνο ακομμάτιστη δεν είναι.
Τα προβλήματα και οι λύσεις τους καθορίζουν τα ίδια τον τρόπο δράσης και τις διαδικασίες αρκεί να μην ξεφεύγουν των πλαισίων  της εντιμότητας και τήρησης των Θεσμών και του Νόμου.

Το πλαίσιο στο οποίο είναι υποχρεωμένη κάθε παράταξη να κινηθεί μετεκλογικά είναι καθορισμένο και κοινό. Αλλάζει μόνο εαν αλλάξει ο νόμος και τα δεδομένα. Σαφώς στην άσκηση της πολιτικής παίζουν ρόλο τα πρόσωπα και είναι ο σπουδαιότερος λόγος όλης της διδικασίας.
Μ’ αυτά και με τούτα ο απλός κόσμος μπερδεύεται ακόμη περισσότερο και χάνει εντελώς την εμπιστοσύνη του σε πρόσωπα και θεσμούς.

 ΦΩΤΟ: ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου