Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

ΤΟ ΡΑΔΙΟΜΕΓΑΡΟ ΤΗΣ ΕΡΤ - ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ …ΜΑΪΟ (!!) – ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΤ


Στις 4.00 το πρωϊ τα ΜΑΤ εισήλθαν στο κτίριο από διπλανή πόρτα και εκκένωσαν το κτίριο από 50 εργαζομένους που βρίσκονταν μέσα την ώρα αυτή. Την στιγμή που γράφω, γίνεται καταμέτρηση των μηχανημάτων και του εξοπλισμού.
Βεβαίως, έχει  σπεύσει εκεί να υπερασπιστεί  τους συνδικαλιστές και προφανώς  να βοηθήσει να …συνεχιστεί η κατάληψη ,ο ΣΥΡΙΖΑ!
Ο κ. Καψής δήλωσε πως δεν γνωρίζει τίποτα και πως η είσοδος των ΜΑΤ έγινε με πρωτοβουλία του Υπουργού Δημοσίας Τάξεως.

Από τον Ελληνικό Λαό ο Υπουργός θα εισπράξει άλλο ένα «ΕΥΓΕ». Kάλλιο αργά παρά ποτέ Υπουργέ μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου