“Μπαρ σε καλό μας”…και συνεχίζουμε!!!
Η Θεατρική Ομάδα τα “Κορίτσια με του Γλόμπους” παρουσιάζει
για δεύτερη συνεχή χρονιά την ανατρεπτική κωμωδία του Ερνέστο Βουτσίνου
Αθήνα, Πέμπτη 07 Νοεμβρίου 2013 – Η Θεατρική Ομάδα “Τα
Κορίτσια με του Γλόμπους” και το θέατρο ELIART κάθε Πέμπτη και Κυριακή στις
21:00 παρουσιάζουν για δεύτερη συνεχή χρονιά την ανατρεπτική κωμωδία του
Ερνέστο Βουτσίνου “Μπαρ σε καλό μας”. Η θρυλική τετράδα που έχει βαλθεί να
κάνει όλον τον κόσμο να “φύγει” από τα γέλια, αφού συμπλήρωσε 13 παραστάσεις,
μετά από αίτημα κύκλων της Τρόικα και του ΔΝΤ θα επιμηκύνει τις μνημονιακές
παραστάσεις της –γιατί μένουν στην μνήμη- μέχρι και τις 15 Δεκεμβρίου.
Συνημμένο θα βρείτε το Δελτίο Τύπου, την Αφίσα της
παράστασης όπως επίσης και επιπλέον φωτογραφικό υλικό.
Δύο- που λέει ο λόγος- κουβέντες για το έργο…
Το θρυλικό, στους κοσμικούς Αθηναϊκούς κύκλους, νυχτερινό
κέντρο “Κατσαρολάκι” του αείμνηστου θείου Αριστείδη περνά στα χέρια του
βιοπαλαιστή ανιψιού του Δημήτρη(Δημήτρης Τσιλιφώνης). Ο Δημήτρης με την βοήθεια
του κολλητού του και επαγγελματία άνεργου, Ερνέστο (Ερνέστο Βουτσίνος) και της
αδερφής του τελευταίου Κατερίνας ( Μαρία Αντωνίου) θα αναζητήσει την ιδέα
εκείνη που θα φέρει το μαγαζί στην παλιά του αίγλη και τους ίδιους πιο κοντά
στο Greek-American Dream που είναι η μεγάλη κονόμα.
Σημαντική αρωγός στην αναζήτηση του, η εκρηκτική σερβιτόρα
Δήμητρα (Φανή Δαλεζίου), ψυχοκόρη (και όχι μόνο) του θείου Αριστείδη, η οποία
διχάζεται ανάμεσα στο επαγγελματικό καθήκον προς το νέο της αφεντικό και το
επίμονο φλερτ του συνεταίρου του.
Οι νικητές του 2nd Athens Bar Theatre Festival θα μας
κρατήσουν συντροφιά και τις νύχτες του Νοεμβρίου και του Δεκεμβρίου, αφού το
γέλιο είναι και θα είναι αναγκαίο για όλο το φιλοθεάμον κοινό. Μια συγκινητική,
ανθρώπινη, οικογενειακή ιστορία με αντιμνημονιακές διαστάσεις.
Στο θέατρο Eliart - Κάθε Πέμπτη & Κυριακή στις 21.00μ.μ.
Διάρκεια Παράστασης: 120
λεπτά – Είδος: Κωμωδία
Τιμή Εισιτηρίου: 10 € και Άνεργοι/Φοιτητικό: 15 € τα δύο άτομα
Συντελεστές
Κείμενο, Σκηνοθεσία, Μουσική, Τραγούδια, Ερμηνεία:
Ερνέστο Βουτσίνος
Παίζουν: Μαρία Αντωνίου, Ερνέστο Βουτσίνος, Φανή Δαλεζίου,
Δημήτρης Τσιλιφώνης
Σύνθεση Τραγουδιού – Φωνή Αφηγητή: Βύρωνας Τσουράπης
Κοστούμια: Βεστιάριο “Μαγέψτε”
Στο Θέατρο «Eliart», Κωνσταντινουπόλεως 127, Βοτανικός
Μετρό: Κεραμεικός
Τηλέφωνο
Κρατήσεων: 210 3477677 & 698627963
Χορηγοί Επικοινωνίας: Ο ραδιοφωνικός σταθμός: Derti – Η
εφημερίδα: Το Ποντίκι - Το περιοδικό: Athens Magazine - Η ηλεκτρονική
εφημερίδα: CTV Magazine, Το ηλεκτρονικό περιοδικό: Art Magazine & τα site: Clickatlife, E-go, Go-Out,
Monopoli, Mymusicwall, Θεατροmania, Tralala.gr όπως επίσης και ο ιντερνετικός
σταθμός: MindRadio
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου