Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Τα Ραδίκια ανάποδα στο θέατρο Eliart




Τα Ραδίκια Ανάποδα  επέστρεψαν πιο ανάποδα από ποτέ !!
Αθήνα, Τετάρτη 09 Οκτωβρίου 2013 –  Τα Ραδίκια Ανάποδα, ή Dead Man Show, ή Στο Τέλος Ξυρίζουν τον Νεκρό, ή Άλλος με τη βάρκα μας (για την Αχερουσία), επιστρέφουν για τρίτη (και φαρμακερή) χρονιά σε νέο τόπο χλοερό, τόπο αποψύξεως: στο Θέατρο Eliart, το οποίο οσονούπω θα μετονομαστεί σε Θέατρο Κυπαρίσσιart, λόγω πένθους και ανείπωτης χαράς και ευτυχίας. Από 18 Οκτωβρίου και κάθε (Μαύρη)Παρασκευή και (Ψυχό) Σάββατο στις και 13 πρώτα λεπτά και 13 δευτερόλεπτα.. Μόνο για 13 χιλιάδες και 13,3 παραστάσεις!

Για να πάρετε μια εικόνα από την παράσταση μπορείτε να επιστεφτείτε το παρακάτω link
Λίγα λόγια για το έργο: αυτά…
Λιγότερα λόγια για το έργο: “Τα Ραδίκια Ανάποδα” είναι ένας κωμικός μονόλογος με δεκατρείς ρόλους.Δεκατρείς κωμικοί επικήδειοι που και νεκρούς ανασταίνουν! Τους ρόλους έχει γράψει, τους κλαίει, τουςοδύρεται μα και τους υποδύεται ο αξιομακάριστος Γιώργος ΓαλίτηςΣκηνοθετεί με σπαραγμό ψυχής ο αείμνηστος Βλαδίμηρος Κυριακίδης.
Την παράσταση έχουν τιμήσει με την απουσία τους: σύσσωμη η Ελληνική Κυβέρνηση, ξένοι ηγέτες, εκπρόσωποι του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, πλήθος κόσμου, ο Γιωρίκας κι ο Κωστίκας, δύο ξανθιές, ο Μπόμπος, ο Τοτός -μαζί με τη δασκάλα του-, ένας Έλληνας, ένας Γερμανός ένας Γάλλος και ένας κανίβαλος, ο λαγός, η χελώνα και το λιοντάρι, ένας ελέφαντας κι ένα μυρμήγκι, ένας μεθυσμένος κι ένας μπάρμαν, ο Μπάτμαν, ο Σπάιντερμαν, ο Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής, ο Καραγκιόζης φούρναρης, ο Χατζηαβάτης, ο Βελιγκέκας, ο Μιρικόγκος, ο Μεγαλέξανδρος και το καταραμένο φίδι, κι αυτός με τη μεγάλη μύτη «Ουίκ τριαλαριλαρό, θα το πω στη μαμά μου».   
Και τα ερωτήματα παραμένουν:
Τι κοινό έχει ένας ράπερ και ένας στρατηγός; Ένας Κρητικός και ένας μάγειρας; Ένας πολιτικός και μια χήρα εφοπλιστή; Ένας ηγούμενος και ένας κλέφτης;
Και η απάντηση επίσης: Μα φυσικά, όλοι τους έχουν δει “Τα Ραδίκια Ανάποδα”.
Vanitas vanitatum et omnia vanitas ή αλλιώς Ματαιότης ματαιοτήτων, τα πάντα ματαιότης, ή ο Χάροςβγήκε παγανιά, ή τούτη η γη που την πατούμε όλοι μέσα θε να μπούμε, ή ο παπάς ο παχύς έφαγε παχιά φακή, ή το success story συνεχίζεταιΤα Ραδίκια Ανάποδα  επέστρεψαν πιο ανάποδα από ποτέ και ανανεωμένα με πράσινη (κυπαρισσί) ανάπτυξημοβ κορδέλεςστεφάνιακόλλυβασουβλάκιτοστ, φυτιλάκια,καφέδες παρηγοριάς (εσπρέσο, καπουτσίνο, φρέντο, ντεκαφεϊνέ) και φέρετρα από μαόνι, τύπου βαθύ ταμπλαδωτό με διπλό χρωματισμό κερασιά και μαύρη λάκα ή με διπλά ανοιγόμενα καπάκια, σατέν επένδυση, μαξιλαράκι, και εξωτερικά χειροποίητα χερούλια.
Δείτε «Τα Ραδίκια Ανάποδα» και ελπίζουμε να πεθάνετε απ’ τα γέλια! Ζωή σε λόγου σας...
Στο θέατρο Eliart  - Έναρξη: Παρασκευή 18 Οκτωβρίου στις 21.13 μ.μ.
Διάρκεια Παράστασης: 100 λεπτά –   Είδος: Μονόλογος
Τιμή Εισιτηρίου: 12 €  - Άνεργοι/ Φοιτητές & Συνταξιούχοι: 10 €


ΟΙ ΤΕΘΛΙΜΜΕΝΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Κείμενο, ερμηνεία, σκηνογραφίαΓιώργος Γαλίτης
Σκηνοθεσία: Βλαδίμηρος Κυριακίδης
Μουσική επιμέλεια: Τόλης Κετσελίδης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ευαγγελία Σχοινά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου