ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
Θέμα:
« Απαλλοτρίωση οικοπέδου ΔΕΗ»
Κύριοι Υπουργοί,
Εκκρεμεί, εδώ και χρόνια, η
υλοποίηση της απόφασης για απαλλοτρίωση συνολικά 10 στρεμμάτων οικοπέδου
ιδιοκτησίας ΔΕΗ, που βρίσκεται στην 7η Δημοτική Κοινότητα του Δήμου Αθηναίων.
Συγκεκριμένα, με απόφαση του
ΥΠΕΧΩΔΕ (ΦΕΚ 46/30-1-2003) το συγκεκριμένο οικόπεδο χαρακτηρίζετε ως σχολείο
και πράσινο.
Οι Υπουργοί Οικονομικών και Εθνικής
Παιδείας και Θρησκευμάτων αποφασίζουν (ΦΕΚ 884/4-10-2004) την αναγκαστική απαλλοτρίωση έκτασης 6
στρεμμάτων του συγκεκριμένου οικοπέδου για την ανέγερση του 58ου
Γυμνασίου-Λυκείου, του οποίου η λειτουργία έχει ανασταλεί λόγω έλλειψης
κτιριακής εγκατάστασης.
Παράλληλα, υπήρχε η διαβεβαίωση των
τελευταίων Δημάρχων της Αθήνας προς πολιτιστικούς συλλόγους, συλλόγους γονέων
και κηδεμόνων και κατοίκους της περιοχής ότι ο Δήμος θα προχωρήσει στην
απαλλοτρίωση και διαμόρφωση χώρου πρασίνου 4 στρεμμάτων στο συγκεκριμένο
οικόπεδο.
Μετά τις αποφάσεις υπ’ αρ.
2407/2009 και 4430/2011 του ΣτΕ με τις οποίες απορρίπτονται σχετικές προσφυγές
της ΔΕΗ,
ερωτάστε:
- Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία της απαλλοτρίωσης;
- Υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των αποφάσεων, τόσο από
πλευράς ΟΣΚ όσο και από πλευράς Δήμου Αθηναίων;
Αθήνα 29- 10 - 2013
ΑΡ.ΠΡΩΤ.
3182 Ο ΕΡΩΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου