Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

ΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΑΡΑ, ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Β' ΑΘΗΝΑΣ: « Απαλλοτρίωση οικοπέδου ΔΕΗ»

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ                                                                                               Β΄ΑΘΗΝΑΣ
                        
                                                         ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ:  ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
               ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Θέμα:  « Απαλλοτρίωση οικοπέδου ΔΕΗ»
Κύριοι Υπουργοί,
Εκκρεμεί, εδώ και χρόνια, η υλοποίηση της απόφασης για απαλλοτρίωση συνολικά 10 στρεμμάτων οικοπέδου ιδιοκτησίας ΔΕΗ, που βρίσκεται στην 7η Δημοτική Κοινότητα του Δήμου Αθηναίων.
Συγκεκριμένα, με απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ (ΦΕΚ 46/30-1-2003) το συγκεκριμένο οικόπεδο χαρακτηρίζετε ως σχολείο και πράσινο.
Οι Υπουργοί Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων αποφασίζουν (ΦΕΚ 884/4-10-2004)  την αναγκαστική απαλλοτρίωση έκτασης 6 στρεμμάτων του συγκεκριμένου οικοπέδου για την ανέγερση του 58ου Γυμνασίου-Λυκείου, του οποίου η λειτουργία έχει ανασταλεί λόγω έλλειψης κτιριακής εγκατάστασης.
Παράλληλα, υπήρχε η διαβεβαίωση των τελευταίων Δημάρχων της Αθήνας προς πολιτιστικούς συλλόγους, συλλόγους γονέων και κηδεμόνων και κατοίκους της περιοχής ότι ο Δήμος θα προχωρήσει στην απαλλοτρίωση και διαμόρφωση χώρου πρασίνου 4 στρεμμάτων στο συγκεκριμένο οικόπεδο.
Μετά τις αποφάσεις υπ’ αρ. 2407/2009 και 4430/2011 του ΣτΕ με τις οποίες απορρίπτονται σχετικές προσφυγές της ΔΕΗ,
ερωτάστε:
  • Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία της απαλλοτρίωσης;
  • Υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των αποφάσεων, τόσο από πλευράς ΟΣΚ όσο και από πλευράς Δήμου Αθηναίων;

Αθήνα   29- 10 - 2013                              
ΑΡ.ΠΡΩΤ. 3182                                           Ο ΕΡΩΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ   

                                                                    ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου