Σήμερα 21/10/2013, παρουσία πολλών ενεργών μελών και φίλων της Δ.Ο. ΠΑΣΟΚ Αχαρνών πραγματοποιήθηκε η πρώτη εκδήλωση παρεμβάσεων με θέμα
"Όλοι μαζί, Όχι στον Φασισμό, Όχι στον Ναζισμό και πάλι" με ομιλητές τον Λεωνίδα Γρηγοράκο (Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών) και την Αφροδίτη Αλ Σαλεχ (μέλος Κ.Π.Ε ΠΑΣΟΚ και του τομέα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων).
Αναλύθηκε η άνοδος της Χ.Α με όχημα καταρχήν την αδυναμία του κράτους να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά το μεταναστευτικό πρόβλημα και αργότερα την νομιμοποίηση της "αγανακτισμένης" βιαιοπραγίας ως μέσο άσκησης πολιτικής εντός του πολιτικού συστήματος. Υπήρξε έντονος προβληματισμός για την άνοδο της ακροδεξιάς σε ολόκληρη την Ευρώπη και τον ρόλο που έχει παίξει η οικονομική κρίση σε αυτό το φαινόμενο. Τέλος, συζητήθηκαν οι προσπάθειες του ΠΑΣΟΚ για την θεσμική και οργανωμένη αντιμετώπιση του φασισμού-ρατσισμού μέσω του αντιρατσιστικού νόμου, για την ρύθμιση του μεταναστευτικού γενικότερα, καθώς και για τις ευρύτερες κοινωνικές και οικονομικές παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στην χώρα άμεσα.
Για τη Σ.Ε.
Ο Γραμματέας
Μπάμπης Υφαντής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου