Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

ΓΙΑ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ ΟΜΙΛΟΥΝ ΟΙ "ΦΙΛΟΙ" ΑΠΟ "ΔΙΠΛΑ";;; ΖΗΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ...ΘΕΤΩ ΕΓΩ!!!

..ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ και την θέλω τώρα!!
Και πριν ξεκαρδιστείτε στα γέλια, διαβάστε ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ.
Πότε θα αρχίσουμε ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ;;;
Μ.Χ.Β

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου