Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΥ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΝΙΑΔΙΤΗΣ!!! Συνδικαλιστής και Πρόεδρος των εργαζομένων του Νοσοκομείου ΣΩΤΗΡΙΑ που πήρε 50.000 προσημειωμένα χιλιάρικα για να επιτρέψει (!!!) στο Νοσοκομείο να κάνει την δουλειά του...ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΦΤΥΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΥΣ ΒΗΜΑ!!

..κανένα απο αυτά τα ρεμάλια στην σκιά πλέον..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου