Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Εν Αχαρνές έν έτει 2013μ.Χ.:(γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ)

Εν Αχαρνές έν έτει 2013μ.Χ.:
Έχω πλειστάκις ειδοποιήσει κάποιους να προσέχουν. Εις το προτελευταίον  φύλλον της έγκριτης και αγαπητής «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» μάλιστα,  εδημοσίευσα τον κάτωθι αναφερόμενον ήλον του οποίου η γελαστική αντιμετώπισις   πασιφανώς αποδεικνύει  πως οι μωροί εν Αχαρνές κωφεύουν καν τι γελοίον μη εί:

ΦΥΛΛΟΝ ΜΗΝΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013,στήλη "...Μαρίας ΠΡΟΚΕΣ"
«ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ προς ολίγιστους καλαμοκαβαλητές της τοπικής εξουσίας: Λαμβάνετε μεζούραν και ένα μολύβι. Στήνεστε ακουμπώντας στον τοίχο σας και με το μολύβι τραβάτε μια γραμμούλα εκεί που τελειώνει το σκάλπ σας. Ξεκολλάτε από τον τοίχο και με την μεζούραν ανα χείρας μετράτε «επακριβώς» ΠΟΣΟ ΜΠΟΪ ΕΧΕΤΕ. Το σημειώνετε επι χάρτου. Κάθε φορά που αισθάνεστε την κάλαμον να πιέζει την .. «περιουσίαν» σας, ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟ ΧΑΡΤΙ. Για να θυμάστε το μπόϊ σας…».

Αληθώς πιστεύω πως οι (και αι) «σύντροφοι»  αρχονταίων τινών, οίτινες (και αίτινες) σφοδρώς επιθυμούσιν καθέκλαν μετά δερματίνου επενδύσεως και ιδιαιτέρως θωπευτική  γύρω από τον πισινόν  των εις το μέγιστον  της πόλης Θεωρείον, ουδεμίαν πρόθεσιν  κατ΄ ουσίαν έχοντες  και ΜΗ ΔΥΝΑΜΕΝΟΙ να προσφέρουν ΤΙ εις τον δύστυνον και τάλαν λαόν των Αχαρνών. Τοιούτων ο αριθμός ικανός εστί και εν τη παρελεύσει  των ημερών , ανέρχονται  εις την επιφάνειαν (κοινώς «σκάνε μύτη» ) ως άλλα χερσαία οστρακοφόρα μαλάκια.
Διότι περί θεωρείου  και δη Θεωρείου Θεάτρου πρόκειται και όχι περί της  έδρας της Δημοκρατίας του  δήμου Αχαρνών.
Καθ’ ότι γνωστόν εστί,  ότι εις τον Δήμον Αχαρνών ΔΕΝ ευρίσκεται  πρόχειρος ουδείς Ναός της Δημοκρατίας πλην ολίγιστων και προσοδοφόρων (έτι και ..ιπταμένων) Ανωνύμων Εταιρειών αίτινες  επίσης ολίγιστους  ωφελούν ποικιλοτρόπως.

Πλειστάκις επίσης ευρίσκω τον εαυτό μου πρόθυμον ίνα ανακράξει:


-εις ποίον τόπον οδηγείς εαυτόν .. ώ!!! ΚARAμήτρο…
Μ.Χ.Β

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου