Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Πρωτόκολλο συνεργασίας θα υπογράψουν αύριο Πέμπτη 10 Οκτωβρίου, στις 13:00, στο εντευκτήριο της Ακτής Αστέρα Βουλιαγμένης, η Υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ), κύριος Νίκος Πέτρου.

Το Πρωτόκολλο υπογράφεται σε αναγνώριση της ταυτότητας των στόχων της καμπάνιας «ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ» του Υπουργείου με εκείνους των διεθνών Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ευαισθητοποίησης «ΓΑΛΑΖΙΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ» και «GREEN KEY». Αναφέρεται στο γενικό πλαίσιο της συνεργασίας, τους στόχους και το συντονισμό της κοινής προσπάθειας.
Ένας από τους βασικούς μεσοπρόθεσμους στόχους της κοινής προσπάθειας αποτελεί η σημαντική αριθμητική αύξηση των βραβευομένων με τη Γαλάζια Σημαία ελληνικών ακτών με ταυτόχρονη ανύψωση του επιπέδου των προσφερομένων υπηρεσιών, σε αντιστοιχία με την εξαιρετική ποιότητα των ακτών της χώρας και τη δυναμικότητα των φορέων διαχείρισής τους.
Παράλληλα, θα ενισχυθεί η συμμετοχή στο πρόγραμμα Green Key ξενοδοχείων και άλλων τουριστικών μονάδων σ’όλη τη χώρα.
Στους παρισταμένους θα διατίθεται Press Kit.
Πληροφορίες: Δαρεία-Νεφέλη Βουρδουμπά, υπεύθυνη συντονισμού, «Γαλάζιες Σημαίες»
Σεραφείμ Χατζησκάκης, υπέυθυνος συντονισμού «GREEN KEY»
Τηλ: 210 3314 563, 210 3255 341 - Fax: 210 3225 285
E-mail: blueflag@eepf.gr; greenkey@eepf.gr, Ιστοθέση: www.eepf.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου