Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

ΝΙΚΟΥ ΔΕΝΔΙΑ φάκα για τους εμπρηστές, δείχνει να κάνει καλά την δουλειά της..

..αφού η ΕΛ.ΑΣ. "τσίμπησε" δύο εμπρηστές και τους παραπέμπει αρμοδίως ...
'Αμποτες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου