Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

ΦΥΛΑΚΕΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Θεατρική παράσταση

Θεατρική παράσταση στο Κατάστημα Κράτησης Ιωαννίνων
Μια πρωτόγνωρη εμπειρία έζησαν οι κρατούμενοι του Καταστήματος Κράτησης Ιωαννίνων.
Η «Θεατρική Συμπαιγνία» ανέβασε αφιλοκερδώς την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, σε σκηνοθεσία Γιολάντας Καπέρδα, αποδεικνύοντας κατά τη φράση της προϊσταμένης της Διεύθυνσης Κ. Κ. Ιωαννίνων κ. Ελένης Αγαπητού ότι «ο άνθρωπος υπάρχει παντού, μέσα και έξω από τη φυλακή».
Ο Γενικός Γραμματέας Αντεγκληματικής Πολιτικής κ. Μαρίνος Σκανδάμης συνεχάρη τους συντελεστές της παράστασης για την πρωτοβουλία τους.

Σε σχετική επιστολή προς τη Διεύθυνση του Καταστήματος, ο κ. Σκανδάμης ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Σε μια εποχή εσωστρέφειας, μέσα και από αυτή την εξαίρετη πρωτοβουλία, δίδετε ένα μήνυμα αισιοδοξίας, πολιτισμού και ανθρωπιάς, που τόσο έχει ανάγκη η χώρα μας. Εύχομαι να συνεχιστούν με τον ίδιο υψηλό τρόπο οι δράσεις του Καταστήματός σας. Τα συγχαρητήριά μου σε εσάς, το προσωπικό σας, καθώς φυσικά και σε όλα τα μέλη της θεατρικής ομάδας, τα οποία και ευχαριστούμε».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου