Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ, ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ:την συνεχάρη ο Πρωθυπουργός για το έργο της και εγώ... πόσο χαίρομαι, όταν δικαιώνομαι!!

ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ, ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
                                                                         
 Στις 8 Μαρτίου 2013 έγραψα εδώ:


"Εχω ήδη  σχηματίσει μια ολοκληρωμένη άποψη για πολλούς Υπουργούς της νυν Συν-Κυβέρνησης όχι μέσα απο τα "παράθυρα" που κυριολεκτικά σιχαίνομαι και τα βλέπω μόνο σε λιγοστές περιπτώσεις, αλλά μέσα από το έργο του καθ' ενός που διαγράφεται ανάγλυφο και μπορείς να το "ψηλαφίσεις" μέσα από πολλές διαφορετικές πηγές.

Μάλιστα στο επόμενο φύλλο μας  -που βγαίνει πλέον μόνον ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΝΑ ΠΕΙ άρα και να ξεχωρίσει μέσα από  ένα σύννεφο  άχρηστων εντύπων  και "εντύπων"-θα βρείτε πολλά σχόλια για πολλούς νυν Υπουργούς μας.

Η Ολγα Κεφαλογιάννη, δουλεύει ασταμάτητα και προς κάθε κατεύθυνση απο τότε που ανέλαβε το Υπουργείο Τουρισμού. Χρειάστηκε να ξεκαθαρίσει αμέσως έωλες καταστάσεις που ήρθαν στο φως μέσα στο Υπουργείο και να συνεχίσει να εργάζεται με συνέπεια και μεθοδικότητα. Προέβαλε έξυπνα όλες τις θετικές πλευρές του Ελληνικού Τουρισμού και σε κέντρα ικανά να πολλαπλασιάσουν και να προωθήσουν την προσπάθειά της. 
Έτσι σήμερα διαβάζω στον Ελληνικό και Ξένο Τύπο ότι το προσεχές καλοκαίρι ο Τουρισμός στην χώρα θα παρουσιάσει εντυπωσιακή άνοδο.
΄Οσοι πολύ καλά γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι να καταφέρεις να αυξήσεις την εισροή τουριστικού συναλλάγματος στην χώρα ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ, πρέπει να αναφέρουμε την επιτυχία ενός/μιας Υπουργού τουλάχιστον ως μία ηθική ανταμοιβή που στο κάτω-κάτω ΣΗΜΕΡΑ την έχουμε απόλυτη ανάγκη και εκείνος/η και εμείς. Δεν υπάρχουν μόνο Ακηδες και Παπαγεωργόπουλοι σε αυτή την χώρα και εκτός από εμάς πρέπει να το καταλάβουν και πολλοί, αλλού...."

Σήμερα ο Πρωθυπουργός την συνεχάρει. Και δίκαια. Και μπράβο της...
Μ.Χ.Β


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου