ΤΑ ΜΕΛΤΕΜΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Όταν
ακούς τη λέξη «μελτέμια» αυτόματα σου έρχονται στο νου οι ημέρες γύρω από τον
δεκαπενταύγουστο με όποια «προσωπικά» έχεις βιώσει ή ονειρευτεί.
Δεν
ισχύει το ίδιο όμως και για τους πολιτικούς.
Γι αυτούς
τα μελτέμια αρχίζουν την πρώτη του Σεπτέμβρη και έχουν δυστυχώς μεγαλύτερη
διάρκεια. Για τον Πρωθυπουργό τα πρώτα
«μπωφόρ» έρχονται με την καθιερωμένη ομιλία στην Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης και
-όσο κι αν προσπαθήσει να τις αναχαιτίσει- το ξεκίνημα των απεργιών, οι οποίες
και θα είναι …κλιμακούμενες με πολλά μπωφόρ στα πελάγη της πολιτικής.
Τόσο τα
κόμματα της αντιπολίτευσης όσο και τα Συνδικάτα
- καθοδηγούμενα από τους
καριερίστες Συνδικαλιστές - θα δώσουν τα
«ρέστα» τους. Ο πρώτος εκβιασμός με τη μορφή απεργίας θα έρθει από τους
εκπαιδευτικούς με συμπαράσταση ολόκληρης της ΑΔΕΔΥ (να μην σας πω και της ΓΣΕΕ)
και όλων των συναφών ομοσπονδιών και συνομοσπονδιών.
Είναι
ένα σταυρόλεξο δύσκολο για την Κυβέρνηση
και όσο και αν οι μεγάλοι αναλυτές επιμένουν ότι πρέπει πρώτα να τελειώσουν οι
εκλογές στη Γερμανία, από την έκβαση των οποίων θα εξαρτηθεί εν πολλοίς κάθε
πολιτική εξέλιξη στην Ελλάδα, κάνουν λάθος. Έτσι θα ήθελαν, ή απλά ευελπιστούν
σε θαύματα.
Στη
Γερμανία Καγκελάριος θα είναι πάλι η κ. Άνγκελα Μέρκελ και το ίδιο ισχυρή καθώς
συμφέρει πολύ τους Γερμανούς. Δεν έχουν βλέπετε την «πετριά» των Ελλήνων.
Ξέρουν το συμφέρον τους και πώς να το υπερασπίζονται.
Δεν θα
είναι εύκολο να υπερπηδηθούν αυτά τα εμπόδια ούτε τα άλλα που ετοιμάζει το
οικονομικό επιτελείο αφού δεν θα του βγαίνουν τα «κουκιά». Έτσι από τη μια θα
έχει την Τρόικα και από την άλλη τον Τσίπρα, την Χρυσή Αυγή και τον Καμένο. Δεν
ξέρω, τουλάχιστον τώρα, πως θα αντιδράσει ο Πρωθυπουργός, αλλά θεωρώ ότι οι
εξελίξεις είναι απροσδιόριστες χρονικά και απρόβλεπτες. Τα επιτελεία των
παραπάνω κομμάτων έχουν «ακονίσει» τα σπαθιά και τα «δόντια» τους, αλλά δεν
νομίζω ότι τους συμφέρει η ανάληψη της εξουσίας σ΄ αυτή τη φάση.
Όσο
μεγάλο ποσοστό και αν έχει τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν είναι έτοιμος ν΄ αναλάβει.
Βέβαια ο
κόσμος στο ενδεχόμενο εκλογών είναι
έτοιμος και αποφασισμένος να φέρει «τούμπα» την κατάσταση και μερικά κόμματα στην διάλυση.
Αυτά που
θα μείνουν, θα φορτωθούν τα πάντα και με υπερσυσσωρευμένες απαιτήσεις. Πολλά
επομένως το σκέπτονται διπλά και μην εκπλαγείτε αν δεν κινηθεί κανένας ή μόνο
κάποιοι για να δηλώσουν την παρουσία τους. Υπάρχει βλέπετε και ο μπαμπούλας της
χρεοκοπίας και ο Σόιμπλε να κραδαίνει τη
Ρομφαία αυτής.
Στο
παρακάτω επίπεδο της πολιτικής και των εξελίξεων σ΄ αυτό το επίπεδο είναι λίγο
- πολύ σταθερά τα βήματα: Στις 25 Μαΐου του 2014 είναι οι εκλογές της
Αυτοδιοίκησης και της Ευρωβουλής.
Εάν δεν
έχουν γίνει μέχρι τότε Εθνικές εκλογές, οι Ευρωεκλογές δεν θα υστερήσουν σε
μυνήματα..
Μέχρι δε
του σημείου που θα προσδιορίζουν ποια
κόμματα έχουν μέλλον και ποια θα στοιβαχτούν σε χρονοντούλαπα ή πόση ζωή τους
παραχωρείται ακόμη.
Για την
Ευρωβουλή μεγάλη επιτυχία θα έχουν οι νέοι φερέλπιδες πολιτικοί. Οι παλιές
καραβάνες είναι πλέον άνευ ΠΟΕ ( πέραν οικονομικής εκμεταλλεύσεως), αφού
έχουν προ πολλού κριθεί ως ΠΕΕ ( πέραν
επιτόπιου επισκευής) με… στρατιωτικούς χαρακτηριστικούς όρους!
Στις
περιφέρειες τα πράγματα είναι λίγο πιο απλά..
Η Συν-κυβέρνηση
-αν υφίσταται μέχρι τότε- θα συμφωνήσει πάνω- κάτω, ανάλογα με την πρεμούρα που
θα τους δέρνει, σε κοινούς υποψηφίους οι
οποίοι και θα αναμετρηθούν με αυτούς του ΣΥΡΙΖΑ και της Χρυσής Αυγής.
Και
ερχόμαστε στους Δήμους.!!!!
Βέβαια είμαι αναγκασμένος να περιοριστώ στο
Δήμο Αχαρνών αφού κατοικούμε σ΄ αυτόν. Αν μάλιστα «αντικατασταθούν» τα πρόσωπα με αυτά άλλου Δήμου, θεωρώ πως μπορούν να… ταυτιστούν
με το κείμενο. Αφού είναι παραπάνω από σίγουρο ότι τα ίδια συμβαίνουν στην πλειοψηφία των Δήμων της επικράτειας.
Τουλάχιστον σ’ αυτούς με τα τεράστια οικονομικά προβλήματα λόγο κακοδιαχείρισης.
Έχουμε και λέμε:
Οι
παρατάξεις που έχουν κάποιο μέλλον ή τη δυνατότητα να σχηματίσουν παράταξη απ’
αυτές που είναι ήδη στο Δημοτικό Συμβούλιο είναι
δύο ή μετά βίας τρεις.
Η πιο
ισχυρή αυτή του Δημάρχου την οποία προσπαθεί να στελεχώσει με στελέχη από αυτήν
του Φωτιάδη και ότι άλλο «κάτσει». Δύσκολα όμως θα επανέλθει στα επίπεδα των
προηγούμενων εκλογών καθώς δεν υλοποίησε τίποτα από όσα τουλάχιστον είχε
εξαγγείλει ή όσα είχε την δυνατότητα να υλοποιήσει.
Στο δε
επικοινωνιακό κομμάτι τόσο για τις διεκδικήσεις του Δήμου όσο και για την
προβολή της παράταξης του, το απόλυτο
μηδέν θεωρείται η ύψιστη βαθμολογία.
Κατάφερε,
γιατί περί κατορθώματος πρόκειται, να αποψιλώσει την παράταξη του από τα
δυνατότερα στελέχη της και να «ζητιανεύει» την σύμπραξη άλλων, αλλά τελειωμένων. Με την μέχρι τώρα πρακτική
άσκηση της διοίκησης, ΚΑΙ έχει δυσαρεστήσει και τους πλέον ένθερμους
υποστηρικτές του ΚΑΙ δεν μπορεί να
προσελκύσει νέους και άφθαρτους.
Προσωπικά
πιστεύω ότι ο Δήμαρχος γνωρίζει τον
τρόπο αντιστροφής του κλίματος αλλά είναι από τις δυσκολότερες αποφάσεις που
καλείται να πάρει, οπότε και είναι απίθανο τούτο να συμβεί. Θεωρεί, καθώς έτσι τον παραπλανούν οι
αυλοκόλακες του, πως δεν υπάρχει αντίπαλος. Πως «παίζει» μόνος. Λάθος
μέγα.
Βέβαια
αντίπαλος δεν είναι ούτε ο Κασσαβός, ούτε ο Θέμης, ούτε ο Γρηγοριάδης, ούτε ο εξαφανισμένος Φωτιάδης. Η
Λαϊκή Συσπείρωση θα έχει το ποσοστό της το οποίο δεν συνιστά απειλή. Αυτά τα
γνωρίζει και δεν κάνει καμιά κίνηση, έστω και δια παν ενδεχόμενο.
Αυτή η
υπεροψία όμως, τιμωρείται πάντοτε και με τρόπο που πονάει. Ειδικά σε εκλογές
τόσο ρευστές και με μεγάλη δυσκολία στην πρόβλεψη. Η απειλή, αν την ονομάσουμε έτσι, προέρχεται από τις νέες παρατάξεις που
όπως υπολογίζω θα είναι οι μονομάχοι της δεύτερης Κυριακής.
Είναι οι
μόνες που δεν χρειάζεται να βιάζονται. Έχουν μπροστά τους αρκετούς μήνες
προετοιμασίας, στους οποίους μάλιστα η φθορά των παρατάξεων, που συμμετέχουν
στο Δημοτικό Συμβούλιο, θα μεγαλώνει.
Αμ!!! το
άλλο που το πάτε; Δεν τους καίγεται καρφί ό,τι μελτέμι και να φυσήσει και όσων
μπωφόρ κι αν είναι!!!
Γ.Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου