Το 1981 έχει καταγραφεί στην ιστορία του Ελληνικού τραγουδιού ως μια ιδιαίτερα παραγωγική χρονιά. Το ελληνικό κοινό ωστόσο θυμάται αυτή την πλούσια χρονιά για δυο μεγάλους σεισμούς: τον πραγματικό σεισμό των Αλκυονίδων και τον συμβολικό αντίστοιχο στο χώρο του τραγουδιού.
Αυτός ο συμβολικός «σεισμός», ήταν ο αντίκτυπος που είχε η πρώτη δισκογραφική έξοδος του Βαγγέλη Γερμανού με το δίσκο «Τα Μπαράκια», από τη LYRA του Αλέξανδρου Πατσιφά και με την υπογραφή-παραγωγή του καθιερωμένου Διονύση Σαββόπουλου.
Παλιός συνεργάτης, κιθαρίστας του «Νιόνιου» από τη δεκαετία του '60, ο Γερμανός μας έδινε τώρα τη δική του τραγουδιστική σοδειά. Τα «Μπαράκια» τάραξαν τα νερά της ελληνικής δισκογραφίας και άνοιξαν διάπλατα το δρόμο σ' ένα είδος που ο Πατσιφάς βάφτισε «ηλεκτρική μπαλάντα». Τραγουδήθηκαν στο σύνολό τους όσο λίγοι δίσκοι και ήταν τα πρώτα τραγούδια που έσπασαν το μονοπώλιο της διεθνούς Rock σκηνής στα pick-up των πρώτων μπαρ της μεταπολιτευτικής Αθήνας.
Ο Βαγγέλης Γερμανός κλείνει με τον καλύτερο τρόπο το Β΄ Φεστιβάλ Σερίφου στις 20 Αυγούστου στο θεατράκι του συνδέσμου Σεριφίων στην Κάτω Χώρα του νησιού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου