ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
Ο υπουργός
Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, εξερχόμενος του
Μεγάρου Μαξίμου, απάντησε σε ερωτήσεις δημοσιογράφων:
Δημοσιογράφος: Κύριε υπουργέ, προχωρά το πρώτο κύμα της
διαθεσιμότητας; Ποια είναι τα κενά και τι εκτίμηση πήρατε από τους Γενικούς
Γραμματείς;
Κυρ. Μητσοτάκης: Ολοκληρώθηκε σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό με τη συμμετοχή των Γενικών Γραμματέων όλων των υπουργείων και οριστικοποιήθηκε ο σχεδιασμός για το δεύτερο κύμα της κινητικότητας με ορίζοντα υλοποίησης τα τέλη Σεπτεμβρίου.
Θέλω να τονίσω δυο πράγματα. Όλα τα υπουργεία θα
συμμετάσχουν σε αυτό το δεύτερο κύμα της κινητικότητας. Τα δε συγκεκριμένα
στοιχεία προέρχονται πια κατόπιν αξιολόγησης των δομών των υπουργείων, είναι
αποτέλεσμα δηλαδή μιας συστηματικής προεργασίας η οποία έχει γίνει, η οποία μας
οδηγεί στον εντοπισμό πλεοναζόντων θέσεων, που θα αξιολογηθούν με βάση
συγκεκριμένες διαδικασίες αξιοκρατίας, για να ενταχθούν στην κινητικότητα.
Έχω πει επανειλημμένως ότι θέλουμε να αφήσουμε
πίσω μας τα οριζόντια μέτρα και τις οριζόντιες παρεμβάσεις και οι διαδικασίες
αυτές να γίνουν με όσο το δυνατόν πιο αξιοκρατικό τρόπο, στο πλαίσιο, βέβαια,
πάντα των ασφυκτικών χρονοδιαγραμμάτων που πρέπει να τρέξουμε.
Δημοσιογράφος: Επαρκεί ο χρόνος να βρείτε άλλους 12.500 ανθρώπους από το Σεπτέμβριο έως το Δεκέμβριο, για να τους βγάλετε σε κινητικότητα;
Κυρ. Μητσοτάκης: Ο χρόνος είναι δεδομένος. Η χώρα θα τηρήσει τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει στο ακέραιο. Ευχαριστώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου