Την Τρίτη 23 Ιουλίου 2013 o Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, Στρατηγός Μιχαήλ Κωσταράκος υποδέχθηκε στο Επιτελείο τον απερχόμενο Πρέσβη των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής στην Αθήνα, κ. Daniel Benett Smith.
Στη συνέχεια και σε ειδική τελετή, ο κ. Daniel Benett Smith τιμήθηκε με τον Αστέρα Αξίας και Τιμής.
Στην τελετή παρέστη ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου