ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ &
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Αθήνα, 31
Ιουλίου 2013
Συνάντηση Υπουργού
Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη με
Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ
Ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης
και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε σήμερα, 31
Ιουλίου 2013, με την Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ.
Ο κ.
Μητσοτάκης άκουσε τις απόψεις της ΑΔΕΔΥ σχετικά με το πειθαρχικό δίκαιο των
Δημοσίων Υπαλλήλων, καθώς και για ορισμένα ζητήματα που αφορούν την εφαρμογή
του υφιστάμενου πλαισίου της αυτοδίκαιης αργίας.
Επιπλέον,
συζητήθηκε και το πρόγραμμα κινητικότητας στο Δημόσιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου