Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Ενας Υπουργός εξαντλημένος και φιλότιμος όπως ο Γιάννης Στουρνάρας, έκανε μια σημαντική δήλωση που ελάχιστοι επισήμαναν ΣΩΣΤΑ και ακόμα λιγότεροι μέτρησαν το πραγματικό της «μέγεθος»:

-..οι Βουλευτές παρουσιάζουν σημάδια υπερβολικής κόπωσης..

Και είναι έτσι. Οριοθετώντας το τεράστιο, κολοσσιαίο, τραγικό λάθος της Τρόϊκα και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Επιτρέψτε μου μια μικρή, ασήμαντη αναφορά  χωρίς να έχω καμία οικονομική εξειδίκευση και καμία ειδική περί τα Οικονομικά γνώση. Ως απλός πολίτης λοιπόν αναρωτιέμαι:

Είναι δυνατόν, λάθη δεκαετιών να διορθωθούν σε μήνες ή σε ένα ή δύο χρόνια;

Είναι δυνατόν, χρέη δεκαετιών να εξοφληθούν σε αυτό το διάστημα;

Είναι δυνατόν χρέη που δημιουργήθηκαν από καρχαριοαπατεώνες «έλληνες τύπου Ακη» και ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΟΥΣ να πληρωθούν από έναν ΑΝΕΡΓΟ ΛΑΟ σε χρόνο ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ;

Είναι δυνατόν να ψηφίζονται άρδην  δεκάδες Νόμοι ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΡΙΑ ΑΡΡΩΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;

Είναι δυνατόν να μην παίρνει κανείς σοβαρά υπ’ όψιν του τους Ελληνες που αυτοκτονούν καθημερινά από μια άνευ προηγουμένου πίεση ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ και όλων των επιπέδων;;;;
Είναι δυνατόν να συζητάτε στην Βουλή να ξαναφέρετε ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ χωρίς να λαμβάνετε υπ’ όψιν σας τα παραπάνω;

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;

Δεν ανήκω στους  Έλληνες που δεν καταλαβαίνουν ότι αλλάζουν πράγματα στην χώρα μου ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ.

Δεν ανήκω στους Έλληνες που δεν αντιλαμβάνονται ότι ένα διεφθαρμένο κράτος  μόνο με βούρδουλα μπορεί να αλλάξει. Ο βούρδουλας όμως ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΓΑΖΕΙ ΕΝΟΧΕΣ ΠΛΑΤΕΣ..
Δεν ανήκω στους Έλληνες που πάσχουν από ορνιθοτυφλιά και θέλουν να παραμείνουν όλα ΩΣ ΕΧΟΥΝ γιατί ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΥΠΗΡΞΑ ΒΟΛΕΜΕΝΗ.

Δεν ανήκω στους Έλληνες που ακολουθούν τυφλά ένα κόμμα και πειθήνια βρίσκουν οπωσδήποτε «σωστό» ό,τι αυτό πράττει…

Δεν ανήκω στους Έλληνες που νοιάζονται μη τυχόν και πουληθούν «τα ασημικά» που ήταν στα χέρια των  συνδικαλισταράδων και τα εκμεταλλευόντουσαν όποτε και όταν ήθελαν.
Όμως…για όνομα του Θεού: ΔΩΣΤΕ ΧΡΟΝΟ!!! ΕΞΑΓΟΡΑΣΤΕ ΧΡΟΝΟ!! ΔΩΣΤΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ και μετά ζητήστε να εισπράξετε!!!

Το λάθος του ΔΝΤ  που αναγνώρισε (ο δυνατός δεν έχει πρόβλημα να αναγνωρίσει τα λάθη του γιατί κανείς ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ γι αυτά να του ζητήσει τα ρέστα) δεν είναι τίποτα μπροστά στο κολοσσιαίο ΛΑΘΟΣ της πίεσης του ΧΡΟΝΟΥ!!

Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ!!! 
Οι χρόνοι που ζητά το ΔΝΤ και η Τρόϊκα ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ  ΔΥΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. Πρέπει να το καταλάβουν αυτό. ΑΥΤΟ πρέπει να καταλάβουν!!

Εξαγοράστε λοιπόν ΧΡΟΝΟ και όχι δάνεια.


Βάλτε στα χέρια μας ΔΟΥΛΕΙΑ. Και τα άλλα θα εκπληρωθούν κατά το δοκούν. 

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ


METΑΓΕΝΕΣΤΕΡΗ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ:
Σας παραθέτω δήλωση της κ. ΑΝGELA MERKEL όπως κατεγράφει στα Ελληνικά Μέσα Μαζικής ενημέρωσης την Τετάρτη, 14 Αυγούστου 2013:

«Πρέπει να δώσουμε στην Ελλάδα λίγο χρόνο, ώστε τα πράγματα να μπορέσουν να εξελιχθούν» δήλωσε η Μέρκελ σε συνέντευξή της στον τηλεοπτικό σταθμό Phoenix..."
capital.gr


«Πιστεύω ότι πρέπει να δοθεί στην Ελλάδα λίγος χρόνος ώστε να μπορέσουν τα πράγματα να εξελιχθούν. Όπως είπα, υπάρχουν και θετικά μηνύματα, όπως ακούσαμε χθες τα νέα στοιχεία για την ανάπτυξη, η οποία είναι ακόμη αρνητική, αλλά για πρώτη φορά επετεύχθη πρωτογενές πλεόνασμα.
TO BHMA

Την ανάγκη να δοθεί λίγος χρόνος παραπάνω στην Ελλάδα ώστε να εξελιχθεί όπως πρέπει το πρόγραμμα προσαρμογής της επισήμανε η Άγκελα Μέρκελ σε συνέντευξή της στον τηλεοπτικό σταθμό Phoenix σχολιάζοντας την έκθεση οικονομολόγων της Ομοσπονδιακής Τράπεζας της Γερμανίας.
MEGA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου