Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΑΒΒΙΔΗ ΚΥΡΙΑΚΗ:Έναρξη λειτουργίας ξενώνα φιλοξενίας γυναικών θυμάτων βίας

Ξεκίνησε η λειτουργία του Ξενώνα Φιλοξενίας  γυναικών θυμάτων βίας,  σωματικής, ψυχολογικής, οικονομικής υστέρησης ή σεξουαλικής βίας  και των  παιδιών τους, στο Δήμο Αχαρνών. Το έργο υλοποιείται στα πλαίσια της Πράξης «Ανάπτυξη Δομών και  Υπηρεσιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης προς όφελος των γυναικών και για την καταπολέμηση της βίας .... Ο Ξενώνας Φιλοξενίας θα λειτουργεί ολόκληρο το 24ωρο, Σαββατοκύριακα  και αργίες καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους και θα φιλοξενεί 20 γυναίκες με τα παιδιά  τους.

Η ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΣΑΒΒΙΔΗ ΚΥΡΙΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου