Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 7ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ:30.000 παιδιά αφήνουν το σχολείο


Tα δικαιώματα των παιδιών καταπατούνται όλο και περισσότερο στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό είναι πως 30.000 παιδιά αφήνουν κάθε χρόνο το σχολείο.


Δείτε το βίντεο από το δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου