Σάββατο 19 Μαΐου 2012

ΣΙΒΥΛΛΙΚΑ...

..τα ρεμάλια-ήρωες εδώ, δεν είναι πολλά: μια χαψιά είναι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου