Μέσα στην …λαίλαπα των έργων υποδομής που διαχειρίζεται και
εκτελεί ο δήμος Αχαρνών, και για τα οποία ο λαός των Αχαρνών θα είναι υπόχρεος
στο διηνεκές με τον τρόπο του, ένα σφάλμα από αυτά που δεν συγχωρούνται, είναι
πως δεν υπήρξε καμία μέριμνα ή έστω διαμαρτυρία για το ότι ακόμα μια φορά ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ παραγνωρίστηκε από κάθε αρμόδιο φορέα.
Βέβαια ό,τι είχαν να πάρουν το πήραν και μας άφησαν «από τα
τρία το καλύτερο» δηλαδή την αδιαφορία!
Αυτοί όμως «που φυλάσσουν Θερμοπύλες» και κόπτονται για το ότι
υπερασπίζονται τα συμφέροντα της πόλης (εδώ
βέβαια δεν πρόκειται …για λεφτά!) απορροφήθηκαν από τα τίποτα, γιατί δεν φαντάζομαι
να πιστέψετε ότι…. κατασκευάζονται έργα υποδομής! Τα μόνο έργα που προωθούνται είναι
τα «εμά»!!
Η διαμαρτυρία μας βέβαια είναι εκ των υστέρων, γιατί μέχρι
την τελευταία στιγμή ευελπιστούσαμε πως ο ακαδημαϊκός Γραμματέας του δήμου θα είχε τουλάχιστον την ευαισθησία να ενεργήσει
προς τούτο. Όμως «καίγεται» για το Ισλαμικό Πανεπιστήμιο, την Εύξεινη Πόλη του,
τα προγράμματα που φέρνουν χρήμα στην Εύξεινη Πόλη του και που υποτίθεται ότι «αυτά είναι έργα!»
Μήπως πρέπει να πάει
σε ταχύρυθμη εκπαίδευση Γραμματέων Δήμων;
Η έγνοια για τον δήμο Αχαρνών, δεν κρύβεται με τίποτα όπως δεν
κρύβονται « ο έρωτας, ο βήχας…ΚΑΙ ΤΑ
ΛΕΦΤΑ!»
Μ.Χ.Β
Γ.Β






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου